برگزاری کارگاه تخصصی کسب و کارهای نوپای اسلامی


برگزاری کارگاه تخصصی کسب و کارهای نوپای اسلامی

کارگاه تخصصی « کسب و کارهای نوپای اسلامی» به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی با هدف ارائه خدمات حمایتی در زمینه ایجاد و رشد کسب و کارهای اسلامی و قرآنی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاه تخصصی «کسب و کارهای نوپای اسلامی» به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، روز شنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲برگزار می شود.

اهمیت کسب و کارهای نوپا در دنیای امروز،فرایند شناسایی فرصت و بهره برداری از طریق راه اندازی کسب و کار نوپا،خلق ارزش در کسب و کارهای نوپا،چیستی ارزش در رویکرد متعارف و رویکرد اسلامی،اصول اسلامی حاکم بر فرایند ارزش آفرینی از طریق کسب و کارهای نوپا، جایگاه کارآفرینی در نگاه تمدنی اسلامی، بازتعریف برخی مفاهیم مرتبط با کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در پرتو اصول اسلامی، الگوی کسب و کارهای نوپای برکت محور از محور های برپایی این کارگاه خواهد بود.

شهریه این کارگاه یک روزه ۱۲۰ هزار تومان است و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق سایت evand.com اقدام کنند. مدرس کارگاه تخصصی «کسب و کارهای نوپای اسلامی» سید رضا حجازی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کارآفرینی است.

شایان ذکر است، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی یک مرکز تخصصی با تمرکز بر توسعه کسب و کارهای اسلامی و قرآنی است که با ارائه خدمات حمایتی زمینه ایجاد و رشد کسب و کارهای اسلامی و قرآنی را مهیا می کند تا حلقه مفقوده تجاری سازی فناوری های فرهنگی را بازیابی کند.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرح صدر پاک شدن سینه انسان از ناپاکی گناه است