اختتامیه جشنواره نقاشی خط آیات با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


اختتامیه جشنواره نقاشی خط آیات با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه جشنواره نقاشیخط استان یزد ١٠ مرداد ماه با حضور دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اختتامیه جشنواره نقاشیخط آیات استان یزد ١٠ مرداد ماه با حضور دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج برگزار خواهد شد.

علی تن معاون اداره کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت و دبیر جشنواره های آیات عنوان کرد: در پی برگزاری جشنواره آیات سال ٩٦ اختتاحیه سه جشنواره تصویرسازی آیات همدان ،جشنواره تئاتر استان فارس و نقاشی خط استان یزد برگزار می شود .

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره نقاشی خط استان یزد چهارشنبه ١٠ مرداد ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: داوری در خصوص آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره توسط اساتید مجرب و صاحب نظر در این حوزه از جمله استاد افجعی دبیر این جشنواره ، صادق زاده راضی و خالصی صورت گرفته است.

تن با اشاره به اینکه تعداد کمی آثار نسبت به سالهای گذشته با تغییرات چشمگیری همراه نبوده است، افزود: خوشبختانه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بودند و آثار زیادی برای داوری به بخش ویژه راه پیدا کردند.

وی افزود: به ٣ اثر برگزیده به ترتیب سه میلیون ، دو میلیون و یک میلیون تومان و به ٥ اثر برگزیده هر کدام یک میلیون تومان و به ١ اثر ویژه چهار میلیون تومان به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پیش از اختتامیه نشست تخصصی و کارگاه علمی اساتید و داوران برگزار و جوایز برگزیدگان در روز اختتامیه به آنان اهدا خواهد شد .

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی