«کاروان قرآنی انقلاب» از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در عسلویه بازدید می کنند


«کاروان قرآنی انقلاب» از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در عسلویه بازدید می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر از پخش تلاوت اذانگاهی مغرب و عشاء ساعت 17:30 از منزل سردار شهید نادر مهدوی در شهر خورموج خبرداد و گفت: «کاروان قرآنی انقلاب»(10 بهمن) از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در عسلویه بازدید می کنند.

عبدالحسین ناصری، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، اظهار کرد: محفل انس با قرآن دریادلان ارتش 9 بهمن با حضور کاروان قرآنی انقلاب با محوریت پخش زنده از شبکه رادیو قرآن، ساعت 7:30 الی 8:30 در محل دارالقرآن نیروی دریایی بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر کاروان قرآنی انقلاب در استان بوشهر گفت: نخستین برنامه این کاروان در استان بوشهر از ساعت 9 الی 9:30 حضور در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) منطقه 1 این شهر و تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و در ادامه ساعت ۹:۳۰ الی 11:30 به منظور گلباران و ادای احترام به شهدای نبرد دریایی با آمریکا به روی عرشه کشتی نیروی دریایی ارتش می روند و سپس تلاوت اذانگاهی ظهر و عصر پخش و در محفل قرآنی نیروی دریایی سپاه پاسداران از ساعت 12 الی 13:15 حضور می‌یابند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های «کاروان قرآنی انقلاب» همزمان در سه نوبت صبح، ظهر و شب از رادیو قرآن در قالب گفت‌وگو با چهره‌ها و شخصیت‌های پیشکسوت و رویش‌های موفق قرآنی، پژوهشگران، هنرمندان و رسانه‌های قرآنی و خانواده‌های قرآنی پخش زنده می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی

ناصری اضافه کرد: این کاروان با همراهی قاریان بین‌المللی آقایان سیدجواد حسینی و قاسم مقدمی، دکتر مجیدی‌مهر، مجری سیمای قرآن، احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه ملی رادیو قرآن و مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور به مدت 2 روز در شهرها و روستاهای استان بوشهر به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بوشهر اشاره کرد: «کاروان قرآنی انقلاب» در عصر 9 بهمن، ساعت 16:45 مورد استقبال مردم دهکده قرآنی ایران در شهرستان دشتی قرار می گیرند.

پخش تلاوت اذانگاهی در منزل سردار شهید نادر مهدوی

وی عنوان کرد: تلاوت اذانگاهی مغرب و عشاء ساعت 17:30 از منزل سردار شهید نادر مهدوی در شهر خورموج پخش می شود و در ادامه ساعت 18 الی 18:30 با خانواده شهید مهدوی دیدار می کنند و سپس ساعت 19 الی 20:30 در جمع محفل قرآنیان روستای قرآنی چارک و سادات این روستا حضور پیدا می‌کنند.

بازدید از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در عسلویه

ناصری اظهار کرد: بازدید از دستاورد علمی و اقتصادی نظام در روز 10 بهمن ساعت 7 صبح به عنوان نخستین برنامه «کاروان قرآنی انقلاب» در عسلویه است که در ادامه تلاوت اذانگاهی ظهر و عصر ساعت 11:30 الی 13 از محل پالایشگاه اول پارس جنوبی در این شهرستان پخش خواهد شد و سپس «کاروان قرآنی انقلاب» ساعت 15 به سمت استان هرمزگان حرکت می کند.

گفتگو از:حامد فکوری

پایان پیام/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج