عادی سازی رابطه با دشمن حرکتی شیطانی است


عادی سازی رابطه با دشمن حرکتی شیطانی است

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب گفت: کسانی که دنبال عادی سازی رابطه با دشمن هستند به سمت شیطان حرکت کرده و برخلاف آموزه های دینی عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت الله اراکی در اجلاسیه نقش احزاب و فعلان سیاسی در ‌کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از ارمان فلسطین که در هتل آزادی برگزار شد، گفت: حزب و تشکل اسلامی گروهی است که به سمت و سوی خیر و‌صلاح امت اسلامی گام برمی دارند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب با اشاره به این آیه قرآن کریم که شما امت اسلام پیش از این متفرق بودید خداوند دل های شما را به هم نزدیک کرد، اظهار کرد: چنین آیاتی زمینه مناسبی برای تشکیل گروه های تشکیلات با هدف است، اگر وحدت نباشد امت اسلامی نمی تواند به سمت اهداف و آموزه های اسلامی قدم بردارد.

آیت الله اراکی بیان کرد: اگر تشکل اسلامی صحیح باشد خداوند از ان حمایت می کند. پیامبر(ص) فرمودند که اولیا الهی ستاره ها و امانت برای مردم هستند که غرق نشوند اگر با انها مخالفت کنند ابلیس جایگزین می شود.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه اساس حزب شیطان مبتنی بر تفرقه است، اظهار کرد: اختلاف و تفرقه برای احزاب شیطانی است انها تنها در مقابله با حق وحدت دارند.


وی افزود: اختلاف نشانه حزب شیطان است احزاب الهی به سمت و سوی خیر و نیکی توصیه دارند و نتیجه آن اتحاد امت و مومنان است.
آیت الله اراکی با بیان اینکه نشانه دیگر احزاب شیطانی دروغگویی و عدم باور خدا و‌قیامت است، ابراز کرد: حزب شیطانی بازنده است در مقابل حزب الله رستگار است.


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، درباره عادی سازی رابطه با دشمن با استناد به روایتی از پیامبر(ص) بیان داشت: کسانی که دنبال عادی سازی رابطه با دشمن هستند به سمت شیطان حرکت کرده و برخلاف اموزه های دینی عمل می کنند. آنها احزاب میمون و‌خوک هستند که انبیا و اولیا را به ناحق می کشند.

وی تصریح کرد: کسانی که حزب شیطان را بپذیرند خود انها هم شیطانی هستند ما باید خطوط اساسی حزب الله را تبین کرده و بر اساس آن حرکت کنیم. امید که حزب الله در کنا همه مظلومان از جمله مردم مظلوم فلسطین و یمن قرار گیرد.

پایان پیام/487

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سوره مبارکه توحید، شناسنامه خداوند