کارگردان بازی Through the Woods: کنسول‌های نسل بعد حتما نباید از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی کنند


کارگردان بازی Through the Woods: کنسول‌های نسل بعد حتما نباید از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی کنند

کنسول‌های نسل هشتم به پایان راه خود نزدیک می‌شوند و هر روز صحبت از نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ است. در همین مورد، به تازگی کارگردان بازی Through the Woods، صحبت‌های جالبی را ارایه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیم‌شات همراه باشید. نسل بعدی کنسول‌های بازی، حدود 2 یا 3 سال دیگر...

کنسول‌های نسل هشتم به پایان راه خود نزدیک می‌شوند و هر روز صحبت از نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ است. در همین مورد، به تازگی کارگردان بازی Through the Woods، صحبت‌های جالبی را ارایه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیم‌شات همراه باشید.

نسل بعدی کنسول‌های بازی، حدود 2 یا 3 سال دیگر عرضه می‌شوند و این موضوع هم‌اکنون به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تایید شده است. از طرفی مایکروسافت در رویداد E3 2018 رسما اعلام می‌کند که ایکس‌باکس بعدی در دست تولید و ساخت است و در طرف دیگر، سونی نیز به چرخه عمر پایانی کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره می‌کند. همه چشم‌ها به نسل بعدی دوخته شده و همه انتظار دارند ببینند که سونی و مایکروسافت، چه چیزی برای ارایه دارند. در بین همه بحث‌ها در مورد کنسول‌های نسل بعد، بحث سخت افزار، بیش از همه داغ است.

کارگردان بازی Through the Woods: کنسول‌های نسل بعد حتما نباید از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی کنند

به نظر می‌رسد در دوره و زمانه کنونی، همه انتظار ارایه رزولوشن 4K , نرخ فریم 60 بر ثانیه را در فهرست انتظارات خود دارند. پیش از این در مطالب دیگر توضیح دادیم که کنسول‌های میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس، توانستند در جهت نزدیک ساختن فناوری سخت افزاری به مفاهیمی مانند رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه، کار بزرگی را انجام دهند و در این جهت، هر کدام قدم‌های تاثیر گذاری را برداشتند. با وجود این کنسول‌ها و سخت افزاری میان نسلی آن‌ها، بسیاری از مردم به طور قطع عقیده دارند که کنسول‌های نسل بعد، حتما باید توان اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه را داشته باشند اما به نظر می‌رسد که کارگردان خلاقیت بازی Through the Woods، آقای Stian Willums بر این باور است که این موضوع ،حتما نباید پیاده شود و یک لازمه نیست.

در مصاحبه جدیدی که آقای Stian Willums انجام داده، ایشان اشاره کرده‌اند که:

ما انتظارات زیادی نداریم! اما برخی‌ها فکر می‌کنند که آن‌ها قطعا و مشخصا در جهت قدرت بیشتر و پشتیبانی از گرافیک بالاتر و همچنین تعامل پذیر بودن با بازی‌بازان و به اشتراک گذاشتن آسان تر، بازی راحت تر با دیگران و قابلیت‌های اجتماعی بیشتر، قدم برمیدارند.

زمانی که از آقای Stian Willums در این مورد پرسیده شده که آیا کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌‌ باکس بعدی تلاش خواهند کرد تا به نشان معروف 4K/60 FPS برسند، ایشان پاسخ دادند:

ممکن است به همین شکل باشد. همه بهترین جلوه‌ بصری که می‌‌توانند داشته باشند را می‌خواهند اما این الزاما نباید استانداردی باشد که مردم به دنبال برآورده شدن آن هستند. من می‌دانم که بسیاری از مردم می‌توانند با چیزی که هم‌اکنون در اختیار دارند هم به اندازه هر چیزی که در آینده خواهند گرفت، راضی باشند.

این روزها همه در مورد نسل بعدی کنسول‌ها نظر می‌دهند و صحبت می‌کنند. به تازگی سازندگان بازی Smoke and Sacrifice نیز در این مورد صحبت کرده و گفته‌اند که رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه باید در نسل بعدی محقق شود؛ اما نه به صورت همزمان. استودیوی Epic Games نیز در همین مورد صحبت کرده که فناوری نسل بعد، چه مزایا و منافعی می‌تواند داشته باشد. کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز در این باره توضیحاتی را ارایه کرده است.

نظر شما در مورد انتظارات قطعی از نسل بعد کنسول‌ها، یعنی رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان بازی Through the Woods: کنسول‌های نسل بعد حتما نباید از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی کنند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن گرافیکی «عملیات نبرد» اندروید (+مود)