بازی Resident Evil Village بیشترین تمرکز را بر روی گشت و گذار دارد


بازی Resident Evil Village بیشترین تمرکز را بر روی گشت و گذار دارد

سفر کپکام در نسل نهم با بازی Resident Evil Village آغاز می‌شود و این عنوان بسیار مورد انتظار برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. پیش از در چند مرتبه شایعه‌هایی منتشر شده بودند، از سوی منابع مختلف تایید شده‌اند. اکنون شایعات جدیدی از بازی در اختیار ما قرار دارد. فردی با نام کاربری Dusk Golem یا Aesthetic Gamer در توییتر، به...

سفر کپکام در نسل نهم با بازی Resident Evil Village آغاز می‌شود و این عنوان بسیار مورد انتظار برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

پیش از در چند مرتبه شایعه‌هایی منتشر شده بودند، از سوی منابع مختلف تایید شده‌اند. اکنون شایعات جدیدی از بازی در اختیار ما قرار دارد. فردی با نام کاربری Dusk Golem یا Aesthetic Gamer در توییتر، به تنهایی اطلاعات بسیار زیادی از بازی لو داده است. اکنون او یک بار دیگر به صحبت در مورد این بازی پرداخته است. بنابر گزارش این شخص بازی Resident Evil Village نسبت به هر عنوان دیگری در این سری دارای محتوای اختیاری است که مثل آن را در نسخه‌های چهارم و پنجم Resident Evil برای پیدا کردن گنج دیده بودیم.

او ذکر کرده است روستای درون بازی دارای مناطق بسیاری برای گشت و گذار است. بازی قرار است یک ترکیبی از بخش‌های کاملا خطی و بخش‌ها بازتر باشد، ولی نسبت به دیگر عناوین این سری بر روی گشت و گذار در محیط تمرکز بیشتری شده است. در این زمینه مثل اینکه از عناوین سری سولزبورن نیز الهام گرفته شده است. از همان ابتدا بخش‌هایی از روستا وجود دارند که قابل دسترس بوده، ولی دشمنان در آن منطقه بسیار قوی‌تر هستند. همچنین بازی دارای ست‌پیش‌ها و سکانس‌های از پیش طراحی شده بسیار زیادی نیز هست.

Dusk Golem همچنین در مورد مدت زمان گیم‌پلی بازی نیز صحبت کرده است. به نظر می‌رسد که Resident Evil Village نسبت به نسخه دوم، سوم و هفتم طولانی‌تر باشد؛ اما از نسخه‌های چهارم و ششم کوتاه‌تر است.

Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی