معرفی و دانلود بازی ایرانی باباپز


مجله آنلاین موبنا – با پیشرفت در بازی ، کم کم به تعداد مشتریان شما افزوده می شود ، البته با افزایش تعداد مشتریان کار شما نیز سخت تر می شود و باید سریع سفارش مشتریان خود را آماده کنید و همه ی مشتری ها را راضی نگه دارید. باباپز در ابتدای بازی babapaz بایستی کارتان را از یک فلافلی شروع کنید و با فروش فلافل و نوشابه قادر خواهید بود تا مغازه ی...

مجله آنلاین موبنا – با پیشرفت در بازی ، کم کم به تعداد مشتریان شما افزوده می شود ، البته با افزایش تعداد مشتریان کار شما نیز سخت تر می شود و باید سریع سفارش مشتریان خود را آماده کنید و همه ی مشتری ها را راضی نگه دارید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی باباپز باباپز

در ابتدای بازی babapaz بایستی کارتان را از یک فلافلی شروع کنید و با فروش فلافل و نوشابه قادر خواهید بود تا مغازه ی خودتان را گسترش دهید و تجهیزات جدیدی را به آن اضافه نمایید و منوی جدیدی را به رستوران خود اضافه نمایید. سازندگان بازی ، محیط ها و به طور کلی گرافیک بازی را به خوبی طراحی کرده اند و از رنگ های متنوعی و خوبی در محیط ها استفاده کرده اند ، گرافیک بازی را می توان یکی از نقاط قوت آن به شمار آورد. همانطور که در بالا اشاره کردیم در این بازی بایستی به زمان نیز توجه کنید و سفارش مشتریان سریع آماده کنید تا مبادا ناراضی از رستوران شما بیرون بروند که این موضوع برای شما امتیاز منفی در بر خواهد داشت.

معرفی و دانلود بازی ایرانی باباپزباباپز

یکی از راههای بالا بردن سرعتتان در بازی ارتقاء تجهیزاتتان می باشد که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهتری سفارشات را آماده نمایید. برای بالابردن سطح و XP خود در بازی بایستی ماموریت های که به شما محول می شود را به خوبی انجام دهید ، بازی ماموریت هایی از قبیل دشت کردن 1000 سکه ، رسیدن به سطوح مختلف و … پیش روی شما قرار می دهد ، صدا گذاری بازی و مکالمات آشپز با مشتریان نیز از نقاط قوت آن می باشد و به خوبی می تواند حال و هوای یک رستوران و یا فست فودی را برای شما زنده کند.

تصاویر بازی باباپز:

دانلود بازی باباپز:

معرفی و دانلود بازی ایرانی باباپز

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل