ناکتس لوشس کالیوم دنیای Final Fantasy به بازی Tekken 7 می‌پیوندد


ناکتس لوشس کالیوم دنیای Final Fantasy به بازی Tekken 7 می‌پیوندد

اگر هم عاشق بازی Tekken 7 هستید و هم غرق در دنیای Final Fantasy، امروز روز شماست! «ناکتس لوشس کالیوم» (Noctis Lucis Caelum) از بازی Final Fantasy XV قرار است به زودی به دنیای Tekken 7 ملحق شود. استودیو Bandai Namco اعلام کرد که 20 مارس (29 اسفند)، یعنی کمتر از یک هفته دیگر، ناکتس لوشس کالیوم...

اگر هم عاشق بازی Tekken 7 هستید و هم غرق در دنیای Final Fantasy، امروز روز شماست! «ناکتس لوشس کالیوم» (Noctis Lucis Caelum) از بازی Final Fantasy XV قرار است به زودی به دنیای Tekken 7 ملحق شود.

استودیو Bandai Namco اعلام کرد که 20 مارس (29 اسفند)، یعنی کمتر از یک هفته دیگر، ناکتس لوشس کالیوم قرار است به صورت رسمی وارد بازی Tekken 7 شود که این خبر طرفداران دو سری بسیار پرطرفدار Final Fantasy و Tekken را بسیار هیجان‌زده کرده است. کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی، می‌توانند با دانلود بسته الحاقی مربوط به ناکتس، او را وارد Tekken 7 خود کنند.

اینگونه که به نظر می‌آید، ناکتس به نسبت «گیز هاوارد» (Geese Howard) که پیش از این به عنوان شخصیت مهمان در بازی Tekken 7 حضور پیدا کرده بود، قرار است تنوع بیشتری را به سیستم مبارزه‌ای این بازی تزریق کند. ناکتس با استفاده از شمشیر خاص خودش (که البته در دنیای Final Fantasy، اینگونه شمشیرها، شمشیرهایی عادی به حساب می‌روند!) می‌تواند تنوع جالبی را به Tekken 7 که انصافا همین حالا هم تنوع بسیار خوبی دارد، اضافه کند. بر اساس تریلری که ما مشاهده کردیم، گیم‌پلی که برای ناکتس در نظر گرفته شده، یک نقطه تعادل بسیار جذاب و حرفه‌ای بین گیم‌پلی Final Fantasy و بازی Tekken 7 به وجود آورده که البته فایتینگ‌بازها را تاحدودی هم یاد سری بازی‌های Soulcalibur می‌اندازد. این تریلر جذاب را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تریلر

اما به نظر می‌رسد ناکتس صرفا یک شخصیت مهمان نیست و ظاهرا داستان و بک‌گراندی هم برای او در نظر گرفته شده است. اینگونه که از تریلر مشخص است، ظاهرا داستان ناکتس لوشس کالیوم، با «لارس الکساندرسن» (Lars Alexandersson) بازی Tekken 7 درآمیخته است که می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای طرفداران این دو بازی به وجود آورد چون به هر حال لارس یکی از شخصیت‌های اصلی دو شماره اخیر Tekken بوده و به همین دلیل هم ناکتس در خفا قرار نخواهد گرفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ناکتس لوشس کالیوم دنیای Final Fantasy به بازی Tekken 7 می‌پیوندد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟