کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم دارد برای السا معشوقه‌ای پیدا کند


کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم دارد برای السا معشوقه‌ای پیدا کند

«جنیفر لی» (Jennifer Lee)، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم گرفته که در قسمت دوم این انیمیشن به ملکه یخی محبوب همه، السا، یک معشوقه بدهد. انیمیشن Frozen تا حالا یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت Walt Disney بوده است. انیمیشن‌های Tangled و Wreck-It Ralph هم بسیار موفق بودند، اما نه به اندازه...

«جنیفر لی» (Jennifer Lee)، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم گرفته که در قسمت دوم این انیمیشن به ملکه یخی محبوب همه، السا، یک معشوقه بدهد.

انیمیشن Frozen تا حالا یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت Walt Disney بوده است. انیمیشن‌های Tangled و Wreck-It Ralph هم بسیار موفق بودند، اما نه به اندازه Frozen. این انیمیشن با نویسندگی و کارگردانی جنیفر لی و «کریس باک» (Chris Buck) به محض این که بر روی پرده سینما رفت، تبدیل به یکی از محبو‌ب‌ترین انیمیشن‌های والت دیزنی شد.

حالا Frozen پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینماست و یکی از دلایل موفقیت گسترده آن، به تصویر کشیدن عشق ببین اعضای خانواده و صمیمیت و دوستی بین دو خواهر داستان (السا و آنا) و غالب بودن آن بر عشق و روابط خارج از خانواده بود. دلیل دوم، موسیقی متن و آهنگ‌های Let it Go و Do You Want to Build a Snowman بود که به سرعت فراگیر شدند و طرفداران بسیاری را به خود جذب کردند. ولی یکی از چیزهایی که طرفداران امیدوارند که در انیمیشن Frozen 2 ببینند، علاوه بر موسیقی زیبا و روابط صمیمی خواهرانه بین السا و آنا، یک معشوقه همجنس برای ملکه یخی داستان است و کارگردان این انیمیشن، جنیفر لی، مایل است که چنین کاری را انجام دهد، اما تا حالا حضور چنین شخصیتی در قسمت دوم این انیمیشن را تایید یا تکذیب نکرده است.

کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم دارد برای السا معشوقه‌ای پیدا کند

لی در مصاحبه‌ای با Huffington Post درباره فیلم اخیرش A Wrinkle in Time، راجع به احتمال طراحی یک معشوقه همجنس برای السا صحبت کرده.

من عاشق صحبت‌هایی شده‌ام که پیرامون داستان انیمیشن Frozen 2 به وجود آمده‌اند. بسیاری می‌گویند که السا شخصیتی دوست داشتنی دارد و خیلی از طرفداران می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند. السا همیشه با ماست و به من می‌گوید که کجا می‌خواهد برود و دوست دارد چه کند. من همیشه درباره او و کارهایی که در زندگی روزانه‌اش انجام می‌دهد، می‌نویسم. باید ببینیم چه می‌شود.

جنیفر به وضوح موضوع بحث و سوال را منحرف کرد و از پاسخ دادن به آن طفره رفت که امری قابل درک است چون قبول کردن موضوع همجنس‌گرایی برای بسیاری سخت است. خانواده‌های زیادی در سراسر دنیا آثار شرکت والت دیزنی را تماشا می‌کنند و با توجه به تفکرات سنتی بسیاری از آن‌ها، داشتن دو شخصیت همجنس‌گرا و به تصویر کشیدن عشق آن‌ها در این انیمیشن ممکن است باعث خشم بسیاری از خانواده‌ها شود و انیمیشن Frozen 2 طرفداران بسیاری را از دست بدهد.

اختصاص دادن یک معشوقه زن به السا در انیمیشن Frozen 2 نه تنها پشتیبانی طرفداران را دارد، بلکه خود صداگذار السا «آیدینا منزل» (Idina Menzel) هم معتقد است که این قضیه ایده بسیار خوبیست. البته او با همه چیز موافق است، حتی با یک معشوقه مرد برای السا… یا کلا هیچی!

در هر صورت هر تصمیمی که گرفته شود، طرفداران این انیمیشن مجبورند حداقل یک سال منتظر دیدن نتیجه آن بمانند، چون قرار است انیمیشن Frozen 2 اواخر سال ۲۰۱۹ اکران شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان انیمیشن Frozen 2 تصمیم دارد برای السا معشوقه‌ای پیدا کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی