تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین


تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین

سایت معتبر Trusted Reviews توانسته اطلاعات جامع و مهمی از بازی Red Dead Redemption 2 کسب کند و این اطلاعات را هم در یک پست طولانی و جامع در اختیار کاربرانش قرار داده است. ما هم به صورت طبقه بندی شده و در دو مطلب جداگانه این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. قبل از هرچیز به این موضوع...

سایت معتبر Trusted Reviews توانسته اطلاعات جامع و مهمی از بازی Red Dead Redemption 2 کسب کند و این اطلاعات را هم در یک پست طولانی و جامع در اختیار کاربرانش قرار داده است. ما هم به صورت طبقه بندی شده و در دو مطلب جداگانه این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

قبل از هرچیز به این موضوع اشاره کنیم که تقریبا همه تمرکز این مقاله بر فضای آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 و مکانیک‌های محیط آنلاین آن است. در نتیجه عملا هیچ اسپویلی در این متن وجود ندارد.

برای مشاهده مقاله دوم که در رابطه با گیم‌پلی و دیگر مکانیک‌های بازی است، اینجا کلیک کنید.

Trusted Reviews در ابتدای مقاله مدعی شده که بخش زیادی از اطلاعاتی که اکنون منتشر کرده است را درواقع از مرداد امسال (آگوست 2017) دراختیار داشته ولی چون هیچ تضمینی در رابطه با صحیح بودن این اطلاعات نداشته، آن‌ها را تاکنون پخش نکرده است. اما در طی این چندماه اطلاعاتی به صورت رسمی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شدند که با اطلاعاتی که پیش از این در اختیار Trusted Reviews بوده، همخوانی داشته و به همین دلیل این سایت به این نتیجه رسیده که اطلاعاتی که در دست دارد صحیح و قابل اعتنا هستند و امروز هم این اطلاعات را منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید شخصیتی که شما قرار است در بازی Red Dead Redemption 2 برعهده داشته باشید یعنی «آرتور مورگان» (Arthur Morgan) را مشاهده کنید:

تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین

تصویر سمت چپ، تصویری است که Rockstar به صورت رسمی منتشر کرده و تصویر سمت راست هم تصویری است که پیش از این در اختیار Trusted Reviews قرار داشته است.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید هم دشمن اصلی شما در بازی Red Dead Redemption 2 یعنی «دوچ ون در لیند» (Dutch Van Der Linde) که رهبری یک گروه گنگستری‌ با نام Dutch’s Gang را برعهده دارد، است.

تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین

تصویر سمت چپ، تصویری است که Rockstar به صورت رسمی منتشر کرده و تصویر سمت راست هم تصویری است که پیش از این در اختیار Trusted Reviews قرار داشته است.

درواقع اصلی‌ترین دلیلی که Trusted Reviews را به این نتیجه رسانده که اطلاعات آن‌ها صحیح و قابل اعتنا است، همین دو تصویر بالا بود. از اینجای متن به بعد، اطلاعاتی را مشاهده می‌کنید که Trusted Reviews، در اختیار داشته است و درواقع مطالبی که در ادامه مشاهده می‌کنید، به صورت رسمی منتشر نشده هرچند به احتمال بسیار زیاد، این مطالب صحیح و قابل اعتنا هستند.

به گزارش Trusted Reviews، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 شامل سه بخش با نام‌های Battle Royale و Revive and Survive و Money Grab خواهد بود.

بخش Battle Royale مشخص نیست که دقیقا فضایی همانند بازی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite خواهد داشت یا خیر ولی با توجه به موفقیت‌های این دو بازی و اینکه به نظر می‌رسد سبک Battle Royale دوباره در حال زنده شدن است، بعید هم نیست که در بازی Red Dead Redemption 2 شاهد بتل‌رویالی با همان سبک و سیاق PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite باشیم.

بخش Revive and Survive دو تیم از بازیکان را روبه روی هم قرار می‌دهد و این دو تیم باید با یکدیگر به مبارزه بپردازند. ضمن اینکه بازیکنان هرتیم زمان کوتاهی برای «زنده کردن» و یا همان Revive کردن هم‌تیمی‌هایشان در اختیار خواهند داشت.

بخش Money Grab هم دوباره دو تیم از بازیکنان را روبه روی هم قرار خواهد داد اما تفاوت این بخش با بخش Revive and Survive این است که در Money Grab چمدان‌هایی پر از پول در نقشه بازی وجود خواهد داشت و هرتیمی که بتواند سریع‌تر این چمدان‌ها را پیدا کند و سپس به مقر اصلی خودشان برگرداند، برنده است.

در ضمن بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 شباهت بسیار زیادی با بخش آنلاین بازی GTA خواهد داشت و این بازی هم محیط آنلاینی Open-World خواهد داشت. البته در برخی موارد، محیط Open-World بازی Red Dead Redemption 2 دارای جزئیات بیشتری خواهد بود و به عنوان مثال روزها جلوی مغازه‌های بازی، محصولات و دیگر خِرت و پِرت‌هایی که مغازه‌دارها جلوی مغازه‌های خود می‌گذارند وجود دارد ولی شب‌ها، جلوی مغازه‌ها خالی می‌شود تا این بازی بتواند حس واقعی بودن بیشتری به بازیکن منتقل کند.

تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین

در بازی Red Dead Redemption 2 جایزه‌های زیادی به صورت «پول» و یا دیگر موارد قابل استفاده در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال اگر به نقطه خاصی از نقشه بازی سفر کنید یا با تیر و کمان از فاصله 100متری دشمن خود را به دیار باقی بفرستید، این جایزه‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرند.

خانه‌ها و آپارتمان‌هایی که در محیط آنلاین بازی GTA وجود داشت هم در قالب «چادر»هایی که در محیط‌های مختلف بازی وجود دارند، در بازی Red Dead Redemption 2 وجود خواهند داشت. برای استفاده از این چادرها هم کافیست با پولی که در بازی به دست می‌آورید، آن‌ها را بخرید. در ضمن این چادرها ظاهرهای متفاوتی هم دارند تا هرکسی با هرسلیقه‌ای که دارد بتواند چادر دلخواه خود را پیدا کند!

آخرین مورد در رابطه با بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 هم این است که فروشگاه‌ها و شخصیت‌های مختلفی در این بازی وجود دارند که می‌توانید وسایل مورد نیازتان را از آن‌ها بخرید و یا ماموریت‌هایی که این شخصیت‌ها به شما می‌دهند را کامل کنید و پاداش‌های متنوعی هم دریافت کنید. درضمن ماموریت‌های جانبی دیگری هم مانند «شکار گنج» (Treasure Hunt) و DeathMatchهای مختلف در بازی گنجانده شده تا تنوع بیشتری هم به بازی تزریق شود.

در نهایت هم اینکه سازندگان بازی Red Dead Redemption 2 قصد دارند یک اپلیکیشن هم برای این بازی طراحی کنند تا علاوه‌بر کنار هم جمع کردن طرفداران و بازیکنان این بازی، یک مینی‌گیم پوکر مانند را هم در اختیار بازیکنان قرار دهند.

در مطلب بعدی، سراغ مکانیک‌ها و گیم‌پلی بازی خواهیم رفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تمام اطلاعاتی که از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفته است؛ قسمت اول: بخش آنلاین

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ثبت‌نام سومین دوره‌ی مسابقات لیگ 98 زولا با جوایز میلیونی آغاز شد