آغاز روزشمار معرفی نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed


آغاز روزشمار معرفی نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed

بالاخره تا چند روز دیگر قرار است که شاهد رونمایی رسمی از نسخه‌ی 2019 بازی Need for Speed که بی‌شک عده‌ی بسیاری انتظار آن را می‌کشند باشیم. به‌تازگی یک سایت روزشمار برای نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed راه‌اندازی شده است که عنوان «NFS» را به همراه تایمری که به 14 آگوست (23 مرداد) ختم می‌شود به نمایش می‌گذارد. جزئیات بیشتری ارائه نشده است اما...

بالاخره تا چند روز دیگر قرار است که شاهد رونمایی رسمی از نسخه‌ی 2019 بازی Need for Speed که بی‌شک عده‌ی بسیاری انتظار آن را می‌کشند باشیم.

به‌تازگی یک سایت روزشمار برای نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed راه‌اندازی شده است که عنوان «NFS» را به همراه تایمری که به 14 آگوست (23 مرداد) ختم می‌شود به نمایش می‌گذارد.

جزئیات بیشتری ارائه نشده است اما همان‌طور که مدیر عامل الکترونیک‌آرتس یعنی «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson) اخیراً اعلام کرده بود، ظاهراً قرار است در گیمزکام 2019 شاهد رونمایی و نمایشی باشیم. حتی نام این عنوان نیز در حال حاضر مشخص نیست اما شایعات حکایت از این دارند که نام این نسخه Need for Speed Heat خواهد بود.

با توجه به شنیده‌ها تاکنون و این روزشمار، ظاهراً در 14 آگوست تریلری برای رونمایی از نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed به انتشار می‌رسد و سپس هفته‌ی بعد در رویداد گیمزکام نمایشی تمام و کمال از گیم‌پلی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

به گفته‌ی الکترونیک‌آرتس، نسخه‌ی جدید Need for Speed در پاییز پیش رو به عرضه می‌رسد و قرار است مدل رقابت و درگیری بین «پلیس و راننده‌های خیابانی» را که باعث شکل‌گیری عناوینی نظیر Hot Pursuit شد از دوباره احیا کند. همچنین باید منتظر ماند و دید که این شرکت چگونه در پاییز شلوغ پیش رو در کنار بازی‌های بزرگ دیگر، برای این عنوان نیز جایی باز خواهد کرد.

آغاز روزشمار معرفی نسخه‌ی جدید بازی Need for Speedآغاز روزشمار معرفی نسخه‌ی جدید بازی Need for Speed

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق