فصل پانزدهم سریال Supernatural فصل نهایی خواهد بود


فصل پانزدهم سریال Supernatural فصل نهایی خواهد بود

سریال Supernatural با بیش از 300 قسمت، طولانی‌ترین سریال در‌ تاریخ شبکه CW است ولی حتی این سریال هم قرار است بالاخره به پایان برسد. جفری دین مورگان رسما به سریال Supernatural باز می‌گردد بازیگران اصلی این سریال «جیرد پادالکی» (Jared Padalecki)، «جنسن اکلز» (Jensen Ackles) و «میشا کالینز» (Misha Collins) روز جمعه در یک پست توییتری اعلام کردند که...

سریال Supernatural با بیش از ۳۰۰ قسمت، طولانی‌ترین سریال در‌ تاریخ شبکه CW است ولی حتی این سریال هم قرار است بالاخره به پایان برسد.

بازیگران اصلی این سریال «جیرد پادالکی» (Jared Padalecki)، «جنسن اکلز» (Jensen Ackles) و «میشا کالینز» (Misha Collins) روز جمعه در یک پست توییتری اعلام کردند که فصل بعدی که پانزدهمین فصل از سریال Supernatural خواهد بود، آخرین فصل نیز محسوب می‌شود و با پخش آن، سریال به پایان می‌رسد. پادالکی که این ویدیو را توییت کرده بود، گفته بود که می‌خواسته که طرفداران این خبر را اول از خود تیم بشنوند تا از منابع دیگر.

سریال Supernatural و سریال Arrow هر دو با فصل بعدیشان، که فصل پایانی خواهند بود، به اتمام رسیده و جمع‌ می‌شوند و با این اتفاق، دو تا از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه CW به اتمام می‌رسند. سریال Arrow به مرور زمان در سال‌های گذشته افت تدریجی در بییننده‌ها را داشته، اما سریال Supernatural به طور مداوم در صدر جدول سریال‌های پربیننده بوده و هست.

متن این توییت را می‌توانید در زیر بخوانید:

سلام دوستان. جیرد، جنسن و میشا هستیم و خبر بسیار مهمی داریم که می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم. ما الان به دست‌اندرکاران گفتیم که علی رغم این که برای فصل پانزدهم هیجان بسیار زیادی داریم، اما این فصل، فصل نهایی سریال خواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما هم از به اتمام رسیدن سریال Supernatural ناراحتید؟

فصل پانزدهم سریال Supernatural فصل نهایی خواهد بود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جوکر و نقش‌آفرینان او