بازی UFC 3 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد


بازی UFC 3 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد

دیشب و به طور کاملا غیرمنتظره‌ EA از بازی UFC 3 رونمایی کرد و تریلر بسیار هیجان‌انگیزی از بازی را نشان طرفدارانِ هنرهای رزمی ترکیبی داد. یکی از بخش‌هایی که بازی UFC 3 بر روی آن تمرکز زیادی خواهد داشت، بخش Career Mode است که EA هزینه و منابع زیادی را روی آن صرف کرده است. البته نباید انتظار بخشی...

دیشب و به طور کاملا غیرمنتظره‌ EA از بازی UFC 3 رونمایی کرد و تریلر بسیار هیجان‌انگیزی از بازی را نشان طرفدارانِ هنرهای رزمی ترکیبی داد.

یکی از بخش‌هایی که بازی UFC 3 بر روی آن تمرکز زیادی خواهد داشت، بخش Career Mode است که EA هزینه و منابع زیادی را روی آن صرف کرده است. البته نباید انتظار بخشی همانند جورنی در FIFA 18 را از این قسمت داشت ولی باز هم شما می‌توانید شخصیت قهرمان خودتان، درگیری با دیگر مبارزان و خیلی از موارد دیگر را تحت کنترل داشته باشید.

در بخش چندنفره نیز شاهد تغییراتی بوده‌ایم و دو حالت Submission Showdown و Stand Bang به بازی اضافه شده است و این دو حالت در کنار Knockout Mode، توانایی این را دارند که ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کنند. مثل همیشه Tournament mode نیز در بازی وجود دارد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را در پایین مشاهده کنید:

دانلود تریلر

همچنین برای UFC 3 نسبت به نسخه‌های قبلی باید منتظر بهبود قابل توجه فیزیک بازی باشیم، چون EA از تکنولوژی جدیدی به نام Real Player Motion استفاده می‌کند و در این خصوص EA Vancouver، توسعه دهنده بازی، بیان کرده است:

این تکنولوژی در زمینه انیمشین‌های گیم‌پلی پیشرفت قابل توجه‌ای محسوب می‌شود و بهترین و شناورترین حرکات را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بازی UFC 3 در تاریخ 2 فوریه 2018 (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی UFC 3 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جورج کلونی برای بازیگری و کارگردانی فیلمی پسا آخرالزمانی از شبکه نتفلیکس انتخاب شده است