برگزاری شور عاطفه‌های یزد در 1300 پایگاه


برگزاری شور عاطفه‌های یزد در 1300 پایگاه

یزد- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: رویداد شور عاطفه ها در هزار و ۳۰۰ پایگاه در سطح استان یزد برگزار می شود.

محمد شجاعان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: تلاش ما تامین مایحتاج این دانش آموزان برای فراهم کردن زمینه حضور پرشور و با انگیزه آنها در مدارس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ هزار دانش آموز در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: بسته های حمایتی و لوازم التحریر مورد نیاز این تعداد دانش آموز فراهم شده است.

شجاعان همچنین با اشاره به برگزاری شور ملی عاطفه ها در یزد همزمان با سراسر کشور بیان کرد: این رویداد تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: هزار و ۳۰۰ پایگاه شور عاطفه ها در سراسر استان یزد، آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست یزد به دانش آموزان بی بضاعت است.

وی یادآور شد: این پایگاه ها فردا، پنجشنبه در سطح شهر و روز جمعه ۲۵ شهریور در مصلی های نمازجمعه و روز یکشنبه ۱۰ مهرماه در مدارس سراسر کشور فعال خواهند بود.

شجاعان با بیان اینکه مردم خیر استان یزد سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال به پویش شور عاطفه ها کمک کردند، افزود: امسال نیز پیش بینی می شود مردم خیر و نوع دوست استان یزد، حضوری پرشور در این رویداد داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سیستم درمانی هدف اصلی هکرهای باج‌افزار است