شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)


شب زفاف عروس و داماد لخت چینی در حضور تمامی مهمانان خبرساز شد. متاسفانه در چین جدیدا مد شده رابطه شب زفاف جلوی میهمانان انجام شود و با کامل تعجب رابطه جنسی در شب زفاف جلوی میهمانان در حال افزایش است. و دریک اتفاق عجیب که گویا در چین زیاد رخ می‌دهد داماد و عروس در جلوی چشم مهمانان و به اصرار آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی کردند! شب...

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)

شب زفاف عروس و داماد لخت چینی در حضور تمامی مهمانان خبرساز شد. متاسفانه در چین جدیدا مد شده رابطه شب زفاف جلوی میهمانان انجام شود و با کامل تعجب رابطه جنسی در شب زفاف جلوی میهمانان در حال افزایش است. و دریک اتفاق عجیب که گویا در چین زیاد رخ می‌دهد داماد و عروس در جلوی چشم مهمانان و به اصرار آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی کردند!

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی ؛ لحاف قرمزی برای عروس و داماد پهن شد و هردوی آنان لخت به زیر لحاف رفتند . مهمانان مراسم که انها را وادار به برقراری رابطه جنسی در جلوی چشمشان کرده بودند. سایت تالاب : با کمال بیشرمی لحاف را از روی عروس و داماد برداشتند تا مطمئن شوند انها عریان مشغول رابطه جنسی هستند!!!

این عروس و داماد چینی جلوی چشم میهمانان عروسی خود لخت شدند و حجله خودرا با رابطه جنسی در عروسی انجام دادند .

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)

شب زفاف عروس و داماد لخت

عروسی یکی از خاص ترین روزهای زندگی هر پسر و دختر در دنیاست که در تمام دنیا رابطه جنسی شب عروسی مهمترین رابطه جنسی دختر و پسر است .رابطه جنسی عروس و داماد در شب عروسی یا به قول ما شب زفاف یا همان شب حجله دارای رسم و رسوم خاصی است که عروس و داماد طبق فرهنگ خود به انجام آن می پردازند .

تالاب: عروس و داماد چینی در شب عروسی خود جلوی چشم تمام میهمانان عروسی حجله و رابطه جنسی برقرار کردند. عروس و داماد روی یک تخت خواب بزرگ و زیر یک پتوی قرمز رنگ بزرگ عریان شدند ودر زیر پتو جلوی دیدگان میهمانان عروسی به برقراری رابطه جنسی پرداختند .

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)

شب زفاف عروس و داماد لخت

البته همان طور که در تمام عروسی ها دیده می شود عده ای از میهمانان عروسی که نزدیکی بیشتری با عروس و داماد داشتند به شیطنت هایی پرداختند همانند این که با یک شیء بر روی عروس میزدند و او را وادار به بغل کردن داماد می‌کردند .

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)

یکیدیگر از میهمانان نیز قصد بلند کردن پتو از روی عروس و داماد را داشت که از برهنگی عروس و داماد مطمئن شوند که چندین بار با تلاش عروس و داماد عقب کشید اما در نهایت پتو را از روی عروس و داماد بلند کرد تا رابطه جنسی عروس و داماد عریان کاملا پیدا شود .

شب زفاف عروس و داماد لخت در حضور میهمانان عروسی (حجله)

شب زفاف عروس و داماد لخت

این عروسی در شهر زیژوا چین برگزار شد که میهمانان عروسی ، عروس و داماد را وادار به برقراری رابطه جنسی کردند .با انتشار فیلم رابطه جنسی عروس و داماد در عروسی برخی دختران نظرات جالبی دادند .یک دختر چینی گفت که این خیلی وحشتناک است و من نمی خواهم ازدواج کنم .دختر دیگری گفت نمی‌توانم این فیلم را نگاه کنم .

شخص دیگری گفت این مرد چطور می تواند بخندد؟ کسیکه لخت در برابر چشم همه ی دیده می شود زن اوست!!از مردم چین در مراسم عروسی های‌ خود عروس و داماد را وادار به انجام بازی هایی می کنند مثلاً با گذاشتن شیء کوچکی در مکانی از لباس عروس و بستن چشمان داماد وداماد باید با لمس بدن عروس شیء را پیدا کند و همه ی میهمانان نیز بازرسی می کنند تا زمانی که این شیء پیدا شود .

حتماً بخوانید: فیلم شب زفاف بدون سانسور «10 نکته در مورد شب زفاف»

گروه اخبار تالاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت