نجابت تا وقتی تبدیل به حماقت نمی‌ شود که در مقابل تعرض ساکت نمانیم


نجابت تا وقتی تبدیل به حماقت نمی‌ شود که در مقابل تعرض ساکت نمانیم

ویدئویی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز عاشورای سال 58 را مشاهده می‌کنید.

نجابت تا وقتی تبدیل به حماقت نمی‌ شود که در مقابل تعرض ساکت نمانیم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸، دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) وارد سفارت آمریکا شدند تا جلوی جاسوسی دیپلمات‌های آمریکایی از کشور را بگیرند. در همین راستا و با توجه به فرار رسیدن ایام تسخیر لانه جاسوسی، یکی از صفحات اینستاگرامی منتسب به رهبر معظم انقلاب، پستی را تحت عنوان "سفارت یا جاسوس‌خانه؟" منتشر کرد. متن پست منتشره به این شرح است:

آیت‌الله خامنه‌ای در روز عاشورای سال ۵۸ در مقابل لانه جاسوسی: کسانی با نام دیپلمات با نام نماینده سیاسی، اما در معنا برای توطئه‌گری در خانه‌ ما، در قلب کشور ما جمع آمدند، به ما تعرض کردند. دشمنان ما را پناه دادند. دوستان ما را مورد فشار قرار دادند. در طول زمان همین عناصر به دشمن شماره‌ یک ما بزرگ‌ترین کمک‌ها را کرده بودند. دستگاه‌های جاسوسی سی.آی.اِی و همه‌ دستگاه‌های جاسوسی وابسته، در طول سالیان دراز اختناق سیاه بر سر این مردم چه آورده بودند؟

مردم در روز اولی که انقلاب پیروز شد می‌توانستند این ساختمان را با خاک یکسان کنند و نکردند. می‌توانستند همه‌ عناصری را که در این ساختمان‌ها متمرکزند بکشند، نابود کنند و نکردند. این انسانیت ماست. ما یک ملت انقلابی بودیم، انقلاب کرده بودیم، دشمن در مقابل ما بود و کسی بر ما ایراد نمی‌گرفت اگر این کار را می‌کردیم و نکردیم. ما نجابت کردیم.

اما ایدئولوژی ما به ما می‌گوید این نجابت تا وقتی تبدیل به حماقت نمی‌شود که در مقابل تعرض ساکت نمانیم. آن وقتی که دشمن به تو تعرض می‌کند، سکوت تو بی تفاوتی تو نامش نجابت نیست، حماقت است. آن‌روزی که دستگاه سفارت را تبدیل می‌کنند به لانه‌ جاسوسی، ملت ایران باید تحمل نکند و نکرد.

بیشتر بخوانید

جهان اسلام در انتظار عذرخواهی مکرون خبیث می ماند

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...