بهترین عکس های پانوراما در سال 2018


مطلب بهترین عکس های پانوراما در سال 2018 برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بهترین عکس های پانوراما در سال 2018 توسط EPSON International Pano Awards انتخاب شد. این رویداد که بزرگترین رقابت برای عکاسی پانوراما است، کار عکاسان پانورامیک از سراسر جهان را به...

بهترین عکس های پانوراما در سال ۲۰۱۸ توسط EPSON International Pano Awards انتخاب شد. این رویداد که بزرگترین رقابت برای عکاسی پانوراما است، کار عکاسان پانورامیک از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. مسابقه عکاسی پانورامای اپسون یک نمایشگاه فوق العاده دیدنی برای به نمایش گذاشتن بهترین عکس های پانوراما در جهان است. امسال نیز عکاسان حرفه ای از بیش از ۷۰ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده و عکس‌ های زیبای خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

برندگان بهترین عکس های پانوراما در سال ۲۰۱۸

برخلاف بسیاری دیگر از مسابقات عکاسی، Pano Awards به بخش های نسبتا ساده‌ای تقسیم شده و تنها در دو دسته اصلی برگزار می‌شود.

طبیعت معماری

عکاسان می‌توانند در دو بخش رقابت‌های آماتور و یا مسابقات آزاد شرکت کنند و تنها قاعده اصلی این است که آنها باید عکس‌های خود را با حداقل نسبت تصویر ۲ به ۱ ارائه دهند.

برنده مسابقه آزاد امسال که عنوان بهترین عکس پانوراما در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد، یک عکاس بلغاری به نام وسلین آتاناسف بود که طلوع خورشید در توسکانی ایتالیا را به تصویر کشید و جایزه برتر در رقابت‌های آماتور نیز به شرکت کننده کره جنوبی تعلق گرفت که منظره‌ای برفی از طبیعت با تمرکز بر روی یک تک درخت را به نمایش می‌گذاشت.

در حالی که عکاسان در رقابت بهترین عکس های پانوراما ۲۰۱۸ اجازه داشتند تا در تصاویر گرفته شده کمی دستکاری کنند، دو جایزه اضافی به طور خاص به شرکت کنندگانی تعلق گرفت که عکس خود را به صورت دیجیتالی پردازش کرده و یا به شکل کاملا دست نخورده با دوربین خود به ثبت رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: بهترین عکس های سال ۲۰۱۶ به انتخاب سایت فلیکر

آناستازیا ولمینگتون جایزه Pano Awards امسال را برای عکس معمولی ثبت شده با دوربین به دست آورد و جایزه هنر دیجیتالی Epson نیز به Colin Sillerud از ایالات متحده رسید.

در مسابقات عکاسی پانوراما ۲۰۱۸ در این بخش، هیچ محدودیتی برای روتوش و پردازش دیجیتالی عکس ها وجود نداشت. کالین تصویری شگفت انگیزی از برخورد رعد برق با زمین در دره گرند کنیون به ثبت رساند.

گالری تصاویر بهترین عکس های پانوراما در سال ۲۰۱۸

.

منبع: newatlas

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...