برگزاری اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته فیفا 20


برگزاری اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته فیفا 20

مرحله مقدماتی اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک، از 22 تا 29 مردادماه برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته فیفا 20

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌شک فیفا ۲۰ یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های ورزشی میان طرفداران پرو پاقرص فوتبال در دنیا و ایران است. بر اساس آمار و ارقام پیمایش ملی مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) که در سال ۱۳۹۶ انجام شده از مجموع ۲۸ میلیون نفر گیمر ایرانی ۲۵ درصدشان طرفدار بازی فیفا بودند و این بازی را روی پلتفرم کنسول یا رایانه تجربه کرده‌اند.

گیمر‌هایی کاملا نوجوان با میانگین سنی ۱۷ سال که موقع بازی فیفا چنان غرق این دنیای شبیه سازی شده از فوتبال واقعی می‌شوند که متعصبانه برای هم کری می‌خوانند و از تیم‌ها و بازیکنان محبوب‌شان طرفداری می‌کنند.

اولین دور مقدماتی‌ مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 با همکاری مشترک آپارت گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، از هفته پایانی مردادماه شروع می‌شود. این رویداد جذاب برای فیفاباز‌ها با هدف نزدیک‌تر کردن گیمر‌ها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش‌های الکترونیک، برگزار می‌شود.

مسابقه در دور مقدماتی با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت آنلاین و روی پلتفرم PS4 انجام می‌شود. اما مرحله یک چهارم نهایی به بعد آن به صورت حضوری و در شهر تهران برگزار خواهد شد. دور مقدماتی مسابقات از ۲۲ تا ۲۹ مرداد برگزار و دور نهایی روز ۲۸ شهریور با حضور ۱۶ بازیکن برتر (۲ بازیکن برتر هر گروه) به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود تا تکلیف نفرات برگزیده مشخص شود.

بازی‌ها در قالب ۸ گروه ۱۲۸ نفری انجام می‌شود و در مجموع ۱۰۲۴ نفر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. خوب است که بدانید برای ثبت نام در این مسابقه هم تا ۲۰ مرداد فرصت دارید.

جوایز نقدی برای برندگان مسابقه فیفا ۲۰

اما بخش جذاب‌تر برگزاری این مسابقه جوایزی است که برای شرکت کنندگان در مسابقه و نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است. در مجموع ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است. جوایز نفرات برگزیده به ترتیب شامل ۲۰ میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم، ۸ میلیون تومان برای نفر سوم،۶ میلیون تومان برای نفر چهارم و ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است.

بیشتر بخوانید

بازی‌های پرطرفدار ایرانی به کمک ازدواج جوانان می‌آیند

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی