هیو گرنت به جمع بازیگران سریال The Undoing پیوست


هیو گرنت به جمع بازیگران سریال The Undoing پیوست

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده حضور ستاره‌ی برجسته‌ی سینما هیو گرنت در همکاری با نیکول کیدمن، در سریال The Undoing ، جدیدترین اثر اقتباسی شبکه‌ی HBO تایید شد. سریال The Undoing بر اساس رمان You Should Have Known نوشته‌ی جین هنف کورلیتز، داستان نویسنده‌ای را روایت کرده که زندگی‌اش در آستانه‌ی انتشار اولین کتابش، دست‌خوش تغییراتی خواهد شد. نیکول...

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده حضور ستاره‌ی برجسته‌ی سینما هیو گرنت در همکاری با نیکول کیدمن، در سریال The Undoing ، جدیدترین اثر اقتباسی شبکه‌ی HBO تایید شد.

سریال The Undoing بر اساس رمان You Should Have Known نوشته‌ی جین هنف کورلیتز، داستان نویسنده‌ای را روایت کرده که زندگی‌اش در آستانه‌ی انتشار اولین کتابش، دست‌خوش تغییراتی خواهد شد. نیکول کیدمن برای هنرنمایی در نقش اول این سریال در نظر گرفته شده است. دیوید کلی پس از موفقیت چشمگیر سریال دروغ‌های کوچک بزرگ، در تلاشی برای تکرار این موفقیت، این بار به سراغ ساخت اثر اقتباسی دیگری رفته است. حالا حضور نیکول کیدمن و هیو گرنت، حقیقتا ضمانتی برای کسب این موفقیت مورد انتظار شمرده خواهد شد.

گرنت پس از یک وقفه‌ی طولانی از آخرین هنرنمایی خود در سریال A Very English Scandal، قصد دارد تا باری دیگر پا به جهان سینمایی گذارد؛ سریالی با مضمون تاریخی که با حضور هنرمندانی نظیر بن ویشا در آمریکا و از سوی شبکه‌ی آمازون پرایم پخش شده بود. گرچه از کسب موفقیتی نظیر سریال دروغ‌های کوچک بزرگ جا ماند، اما انتظار می‌رود تا هیو و گرنت در بین نامزدین جوایز گرمی سال 2019 حضور پیدا کنند. حقیقتا که سریال A Very English Scandal نقطه‌ عطفی برای زندگی حرفه‌ای هیو گرنت محسوب می‌شود؛ چرا که وی پس از گذراندن وقفه‌ای طولانی به‌دور از سینما، اخیرا در حال آماده شدن برای حضور در دومین سریال تلویزیونی‌اش است.

این سریال روایتی روانشناختی و مملوء از هیجان بر یک مشاور ازدواج به‌نام گریس سانچز با بازی نیکول کیدمن بوده که در درگیری وقایع ناپدید شدن همسرش با بازی هیو گرنت، زندگی وی نیز در مسیری تغییرات کاملا وارونه خواهد شد. ناپدید شدن همسر گریس، به زنجیره‌ای از قتل‌ها مربوط شده که همه‌ی این وقایع دست به دست هم منجر به فاش شدن حقایقی تلخ در مورد همسر وی خواهد شد.

مضمون اصلی سریال The Undoing، با شباهتی اندک به کارها‌ی پیشین کیدمن و دیوید کلی، کاملا درخور هنرنمایی آن‌ها شمرده می‌شود. اما شاید برای کارنامه‌ی هنری گرنت که اکثرا با نقش‌های رمانتیک پر شده، تازگی خاصی را به‌دنبال داشته باشد. دیوید کلی علاوه‌بر نوشتن این سریال، در جایگاه مدیریت اجرایی نیز حضور خواهد داشت. وی تاکنون در فیلم‌هایی نظیر Four Weddings and a Funeral، About A Boy و Notting Hill به نقش‌آفرینی پرداخته است. شاید بتوان گفت هیو گرنت با بازی در فیلم اقتباسی Cloud Atlas، همکاری مشترک واچوسکیس و تام تیکور، زمینه‌ی بازی در چنین سریالی را تا حدی داشته باشد.

با این وجود به نظر می‌رسد که سریال The Undoing بتواند به نحوی مرحله‌ی دوم از فعالیت‌های حرفه‌ای گرنت را تعریف کند؛ مرحله‌ای که او را بیشتر به نقش‌آفرینی در مجموعه‌های دراماتیک و محدود تلویزیون، سوق خواهد داد. هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد قسمت‌های این سریال در دست نبوده اما انتظار می‌رود تا روند 7 قسمتی سریال دروغ‌های کوچک بزرک را پیش بگیرد. فصل دوم سریال دروغ‌های کوچک بزرگ برای سال 2020 منظور شده است. پس احتمالا می‌توان امید داشت که این سریال نیز با حضور درخشان هیو گرنت و نیکول کیدمن، حول همین تاریخ برای انتشار برنامه‌ریزی شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
هیو گرنت به جمع بازیگران سریال The Undoing پیوست

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

25 مرحله خاطره انگیز سری بازی GTA