عجیب است که حزب اعتدال و توسعه را مساوی امنیت ملّی می‌دانند


عجیب است که حزب اعتدال و توسعه را مساوی امنیت ملّی می‌دانند
یک فعال اصلاح‌طلب درباره واکنش برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه به خبر کناره‌گیری تعدادی از اعضای این حزب گفت: عجیب است که برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه انتشار این خبر را مغایر امنیت ملّی دانسته‌اند.

علیرضا خامسیان فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس درباره یادداشت خود مبنی بر کناره‌گیری سه عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه از این حزب و تکذیب آن از سوی غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: اطّلاعات بنده بر اساس اخبار رسانه‌ها بود و حالا که آقای دهقان آن را تکذیب کرده و به وجود برخی اختلافات در داخل اشاره کرده است، به خاطر احترامی که برای ایشان و حزب اعتدال و توسعه قائل هستم، توضیحات وی را منتشر کردم.

وی ادامه داد: نکته‌ خیلی جالب و عجیب برای من، واکنش برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه به این خبر بود که انتشار آن را مغایر امنیت ملّی دانسته‌اند.

خامسیان با بیان اینکه تا الان نمی‌دانستم که حزب اعتدال و توسعه مساوی با امنیت ملّی است، افزود: این را به تازگی کشف کرده‌ام که یک خبر درباره یک حزب، به معنای زیر سؤال بردن امنیت ملّی است.

مشاور رسانه‌ای عارف، وجود اختلافات داخلی در حزب اعتدال و توسعه را مسبوق به سابقه دانست و خاطرنشان کرد: چندسال‌های قبل به خاطر نوع رویکردی که یکی از اعضای این حزب داشت، مصاحبه‌هایی را شاهد بودیم که در آن، نسبت به برخی رویه‌ها، گلایه می‌شد.

خامسیان افزود: مثلاً خانم فاطمه هاشمی، نسبت به لابی‌هایی که برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات هیأت‌رئیسه در داخل مجلس انجام دادند گلایه کرد و گفت که این لابی‌ها به اسم حزب تمام می‌شود. این نوع رویکردها نشان‌دهنده این است که اختالافات جدّی در داخل حزب وجود دارد که امیدواریم حل شود و منجر به فروپاشی حزب از درون نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید