یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فیلم و جزییات


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فیلم و جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، یسنا دیدار کودک 5 ساله ساکن یلی بدراق واقع در کلاله که در روز یکشنبه به همراه مادر خود بر سر زمین های کشاورزی برای چیدن محصولات کشاورزی رفته بود به شکلی ناگهانی گم...

به گزارش خبرنگار رکنا، یسنا دیدار کودک 5 ساله ساکن یلی بدراق واقع در کلاله که در روز یکشنبه به همراه مادر خود بر سر زمین های کشاورزی برای چیدن محصولات کشاورزی رفته بود به شکلی ناگهانی گم شد.

یک مرد از اقوام این کودک در خصوص مفقود شدن کودک به رکنا گفت: پدر یسنا معلول است و مادرش بر سر زمین های مردم کار می کند. روز یکشنبه یسنا به همراه مادرش رفته بود که حوالی ساعت یک ظهر از مادر خود درخواست آب می کند اما مادر او که مشغول کار بوده است از یکی از همبازی های بزرگتر یسنا می خواهد به او آب بدهد و یسنا را با او راهی می کند. بعد از گذشت نیم ساعت همبازی یسنا به پیش مادر او برگشته و نبود یسنا خبر می دهد.

این مرد در خصوص عملیات جست و جو برای پیدا شدن یسنا گفت: از روز اول نیروهای هلال احمر در محل حاضر و سگ های زنده یاب خود را برای جست و جو آورده بودند و امروز بالگرد هلال احمر برای کشف این کودک به محل آمده است.

صحبت های مدیرعامل هلال احمر گلستان

قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: تاکنون 87 نیروی هلال احمر، 6 دستگاه خودروی کمک ‌دار سبک، یک دستگاه آمبولانس، خودروی آنست و سگ‌های جست‌وجو، یک دستگاه پاراموتور و دو دستگاه هلی‌شات در این عملیات به کارگیری شده است.

غریب آبادی بیان کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر نیز برای عملیات جست‌وجو از سمنان به منطقه اعزام شده است.

وی افزود: برای افزایش توان جست‌وجو‌از نیروهای بسیج و نیروهای پشتیبانی هلال از شهرستان‌های مینودشت، مراوه‌تپه و گنبدکاووس نیز استفاده شده است.


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فیلم و جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر چهره ملوس ترین خانم بازیگر سینما بدون آرایش / نازنین بیاتی با چشم های گود و رنگ پ...