آرامش و امید بر تابلوهای شهری نقش بندد


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تابلوهای شهری به عنوان پیشانی شهر تهران قلمداد می‌شوند، افزود: شرکت‌های تبلیغاتی باید تلاش کنند آرامش، امید و رضایت را بر تابلوهای شهری جاری کنند.

آفتاب‌‌نیوز :
امروز یکشنبه در جلسه کمیسیون معاملات سازمان زیباسازی شهر تهران که با موضوع بازگشایی پاکت‌های مزایده عمومی و صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی پیکره‌های تبلیغاتی برگزار شد، فرزام - معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه به منظور شفاف سازی اذهان عمومی جلسه کمیسیون معاملات سازمان زیباسازی در حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مزایده ۲۵ شرکت اسناد مزایده را خریداری کرده که از این تعداد ۱۷ شرکت پاکت‌ها را تحویل داده‌اند.

وی افزود: برندگان ۱۴ باکس امروز در این جلسه مشخص خواهند شد که از این تعداد پنج باکس از فردا و مابقی از اول مهرماه سال جاری کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز ۲۳ درصد سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در این مزایده واگذار می‌شود، گفت: این سازه‌ها به مدت یک سال در اختیار برندگان این مزایده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه سید محمود میرلوحی - عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه افرادی که وارد این حوزه شده‌اند دارای سابقه درخشان و طولانی هستند، افزود: تابلوهای شهری به عنوان پیشانی شهر در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد. از این رو شرکت‌های تبلیغاتی باید تلاش کنند. آرامش، امید و رضایت بر تابلوهای شهری نقش ببندد.

وی با تاکید بر اینکه بهترین شیوه این است که خلاقانه، مسئولانه و کارشناسانه به ارائه منظری زیبا از شهر بر روی این تابلوها پرداخته شود، افزود: در ارائه کارها بر روی تابلوهای تبلیغاتی صرفا مباحث اقتصادی را نباید در نظر بگیریم و باید تلاش کنیم خلاقیت و هنر در ارائه کارها مد نظر قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شفافیت و شیشه‌ای شدن در همه بخش‌های شهرداری باید اتفاق افتد، افزود: شرکت‌های تبلیغاتی در صورتی که حس می‌کنند گوشه‌ای از این کار سابیده است به ما اعلام کنند و بگویند چطور عمل کنیم تا این حوزه شفاف و روشن‌تر شود.

وی گفت: در همه حوزه‌های شهرداری باید شفافیت و رفتار واضح و روشن جاری شود. با تحقق شفافیت و رفتار واضح و روشن، بخش خصوصی می‌تواند بدون تبعیض و با عدالت، در فعالیت‌های شهری مشارکت کند.

در این جلسه پاکت‌های مهر شده از سوی شرکت‌ها در حضور حاضران باز و مزایده بین نمایندگان ۱۷ شرکت تبلیغاتی حاضر برگزار شد.
ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند