سه عضو تیم سانادا ایران به نیمه نهایی صعود کردند


سه عضو تیم سانادا ایران به نیمه نهایی صعود کردند

ووشوکاران ایران با پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دانشجویان جهان راه پیدا کردند.


به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان از صبح پنجشنبه با حضور ۲۵۰ ووشوکار از ۲۶ کشور به میزبانی کشور «ماکائو» آغاز به کار کرده است و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت. تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.

ووشوکاران دانشجوی ایران در دومین روز رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان به یک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی به سه تن برسد.

علیرضا ریکی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای پسران برابر حریفی از کشور اندونزی قرار گرفت که نماینده ایران توانست با ارائه مبارزه ای حساب شده در ۲ راند متوالی به پیروزی دست یابد تا بعنوان سومین سانداکار ایران خود را در مرحله نیمه نهایی ببیند.

ریکی در نیمه نهایی به مصاف ووشوکاری از کشور میزبان خواهد رفت. پیش از این حمیدرضا سهندی و امیر کریمی با شکست حریفان به مرحله نیمه نهایی رسیده بودند.

در بخش تالو پسران سامان احمدی صبح امروز در فرم چانگ چوان به میدان رفت که با امتیاز ۹،۱۳ به کار خود در این فرم پایان داد و هشتم شد، در این فرم تالوکار چینی قهرمان شد و مالزی و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین ناهید پورشبانان در فرم نن دائو دختران با امتیاز ۸،۵۲ ششم شد. در این فرم نمایندگان چین، روسیه و آمریکا به ترتیب اول تا سوم شدند.

فردا شنبه در ادامه این رقابت ها، نمایندگان ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند.

کد خبر 4364706

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک