شهرداری طرح های اجتماعی و اقتصادی در گلستان شهر را اجرایی کند


شهرداری طرح های اجتماعی و اقتصادی در گلستان شهر را اجرایی کند

بجنورد-معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت مشکلات گلستان شهر، شهرداری بجنورد سریع تر اجرای طرح های اقتصادی و اجتماعی را برای توسعه این منطقه داشته باشد.


به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رجب زاده اظهار کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی استان با قبول بخشی از مسئولیت مشکلات گلستان شهر سریع اقدام به حل مشکلات این منطقه داشته باشند و این امر تنها با نگاه ویژه و حمایتی محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در حل نواقص گلستان شهر افزود: شهرداری باید نواقص مرتبط با حوزه کاری خود را از جمله آسفالت معابر، فضای سبز و ساخت و ساز را برطرف و در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی طرح ها و ایده های خود را اجرایی کند.

رجب زاده تصریح کرد: در جلسه گذشته بررسی مشکلات گلستان شهر، ضمن بازدید میدانی، مشکلاتی همچون هدایت آب های سطحی، بررسی مشکلات شبکه فاضلاب، مرمت آسفالت و آسانسور معلولان بهزیستی تعیین تکلیف شد.

وی با انتقاد از حضور نیافتن یکی از مدیران کل استان در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع گلستان شهر باید شخص مدیر کل در این جلسات حضور مستمر داشته باشند تا با نگاه و اتخاذ تصمیمات آن ها بتوانیم به نتیجه گیری مطلوب دست یابیم.

کد خبر 4349782
شهرداری طرح های اجتماعی و اقتصادی در گلستان شهر را اجرایی کند الهام یزدان پناه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی