بزرگداشت امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع)درشیراز برگزار می شود


بزرگداشت امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع)درشیراز برگزار می شود

شیراز- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان فارس گفت: سه شنبه 26 تیرماه جاری بزرگداشت امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید میثم حسینی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری تکریم امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) که به بمناسبت دهه کرامت با حضور احمدرضانداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سید محمدهادی آیت الهی، رییس هیئت امنای امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد، با تبریک خجسته سالروز سالروز ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر با بیان اینکه بدین خاطر برنامه های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده است، افزود: هریک از روزهای دهه کرامت نامگذاری شده و برنامه ها چهارشنبه سوم مرداد مصادف با ولادت امام رضا(ع) به پایان می رسد.

وی به تشریح برنامه های اوقاف در دهه کرامت پرداخت و گفت: در این دهه ۲۷ بزرگداشت امامزادگان در ۲۷ شهرستان فارس برگزار می شود.

حسینی با اعلام اینکه نمایشگاه «دانه های تسبیح» به میزبانی بقاع امامزادگان استان برگزار خواهد شد، افزود: برنامه شاخص در زاهدشهر فسا صبح جمعه با حضور آیت الله بهشتی، نماینده خبرگان در امامزاده اسماعیل فسا برگزار می شود.

وی از آیین تجلیل خیرین بقعه ساز در بقاع متبرکه فارس خبر داد و افزود: پیاده روی به سمت امامزادگان در شهرستانهاهم ازدیگر برنامه های گرامیداشت سالروز ولادت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) است.

این در حالیست که به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان فارس در ادامه برنامه های دهه کرامت، جشن های میلاد امام رضا(ع) در ۲۰بقعه شیراز برگزار می شود.

حسینی درخصوص ثبت روز شاهچراغ(ع) در برنامه های کلان دهه کرامت گفت: این روز گنجانده شده است و همه کشور در جریان این نامگذاری هستند و اوقاف سراسر کشور در این بزرگداشت مشارکت دارند.

کد خبر 4347474

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی