افتتاح فولاد ازنا در سال 98 /عملیات اجرایی در«کمندان»شتاب می‌گیرد


افتتاح فولاد ازنا در سال 98 /عملیات اجرایی در«کمندان»شتاب می‌گیرد

ازنا- استاندار لرستان از افتتاح کارخانه فولاد ازنا در سال 98 خبر داد و گفت: عملیات اجرایی سد کمندان با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از کارخانه فولاد ازنا اظهار داشت: این پروژه یکی از طرح های کلیدی استان است که با اولویت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ارائه شده پیش بینی می شود این پروژه تا اوایل سال ۹۸ بهره برداری شود، تصریح کرد: همچنین از سد کمندان بازدیدی داشتیم که دارای پیشرفت ۷۶ درصدی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید تحرک پروژه سد کمندان را با رعایت محدودیت های فنی، بیشتر کنیم، افزود: روستای کمندان نیز در حاشیه سد و در حوضچه سد واقع شده که باید جابه جا شود و این موضوع را تا سال آینده حل می کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه همچنین امروز از طرح توسعه و فاز تولید داروهای انسانی کارخانه بایرافلاک بازدید کردیم، ادامه داد: از تکنولوژی خوبی در این کارخانه استفاده شده است و در آینده نزدیک فاز داروهای انسانی آن بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه قرار است یک کارخانه سیمان سفید در ازنا احداث شود، تصریح کرد: شرایط برای شروع کار آماده است و زیرساخت ها و اقدامات مورد نیاز در حوزه دولت انجام شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه احداث ۴۲ هکتار گلخانه در روستای «چشمه سلطان» یکی از اقدامات خوب برای توسعه شهرستان ازنا است، افزود: اقدامات لازم انجام و مجوزها برای احداث این گلخانه ها صادر شده و قرار شد مجوز لازم برای تامین آب آن نیز صادر شود.

خادمی یادآور شد: این گلخانه ها با اولویت افراد تحصیل کرده و بومی منطقه واگذار می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟