قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان دور از دسترس نیست


قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان دور از دسترس نیست

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان گفت: قهرمانی تیم دانشگاه گلستان در سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور دور از دسترس نیست.

نیکا بیک لیک لی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی تیم دانشگاه گلستان مقابل نماینده مشهد و صعود به مرحله نهایی سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور، اظهار کرد: سیماخوان مشهد تیم بسیار خوبی بود و بازی نزدیکی مقابل آنها داشتیم و خوشبختانه با پیروزی در این دیدار به مرحله نهایی صعود کردیم.

وی افزود: در طول این دیدار از هفت بازیکن استفاده کردیم و مبینا خاکی را به دلیل شکستگی دست در اختیار نداشتیم تا رضوانه مکی را جایگزینش کنیم.

بیک لیک لی تصریح کرد: راضیه شمس ۱۹ امتیاز و مهلا طاهری ۱۸ امتیاز در این دیدار کسب کردند و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی با اختلاف زیاد در دیدار رفت، با خیال راحت پای به دیدار برگشت گذاشتیم که متاسفانه شکست خوردیم اما در دیدار سوم از دو گارد راس استفاده کردیم و با پرس تمام زمین و عملکرد خوب دفاعی پیروزی میدان شدیم.

وی اضافه کرد: در طول بازی از حریف خود پیش بودیم و توانستیم این پیروزی را تا پایان بازی حفظ کنیم.

تیم بهتری نسبت به فصل گذشته داریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان در خصوص مرحله نهایی سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور، گفت: این مرحله از رقابت‌ها با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می‌شود که هر تیم باید ۶ بازی انجام دهد و ما برای میزبانی یک دور از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

بیک لیک لی افزود: فصل گذشته عنوان چهارم را به دست آوردیم و امسال به دنبال رفتن روی سکو و صعود به سوپرلیگ A بسکتبال بانوان کشور هستیم.

وی تصریح کرد: تیم ما شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد زیرا تمرینات‌مان را زودتر شروع کردیم و بازیکنان از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

بیک لیک لی ادامه داد: امید زیادی به این تیم دارم و این شانس را داریم تا حتی عنوان قهرمانی را کسب کنیم زیرا هماهنگی و اعتماد به نفس بازیکنان نسبت به فصل قبل بیشتر شده است.

وی یادآور شد: اسکلت بومی سال گذشته را حفظ کردیم و ۱۱ بازیکن بومی و دو بازیکن تهرانی داریم.

قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان دور از دسترس نیست

برنامه ریزی فدراسیون آزار دهنده است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان با انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال، گفت: متاسفانه فدراسیون بسکتبال تقویمی برای رقابت‌های این فصل سوپرلیگ B بسکتبال بانوان ارائه نکرد و این موضوع ما را آزار داده است.

بیک لیک لی افزود: ما با برنامه ریزی وارد مسابقات شدیم اما مشخص نبودن زمان مسابقات موجب شد تا در مرحله پلی آف فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در حالی که چهار تیم مرحله نهایی مشخص شدند هنور زمان مسابقات اعلام نشده و ما نمی‌دانیم چه تاریخی باید بازی کنیم.

بیک لیک لی ادامه داد: برخی تیم‌ها فقط با هشت بازیکن پای به سوپرلیگ B می گذارند و برنامه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها ندارند که این موضوع موجب متضرر شدن تیم‌های با برنامه می‌شود.

وی با تشکر از حمایت‌های دانشگاه گلستان از بسکتبال بانوان، یادآور شد: از دکتر یغمایی رئیس، دکتر هزارجریبی معاون مالی، دکتر خوشفر معاون فرهنگی و آقای سنگدوینی مسئول تربیت بدنی دانشگاه گلستان تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را از تیم انجام دادند و از کادر فنی و سرپرستی و بازیکنانم نهایت سپاس را دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم دانشگاه گلستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور از سد تیم سیماخوان مشهد گذشت تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

مرحله نهایی مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های دانشگاه گلستان، شاهین تهران، آرارات اصفهان و بال شیراز به صورت رفت و برگشت و در سه دور برگزار می‌شود که هنوز زمان برگزاری و میزبان‌ها مشخص نشده‌اند.

مهلا طاهری (کاپیتان)، ریحانه باقری، مبینا خاکی، زهرا سوخته سرایی، نیلوفر مفیدی، انیس گریوانی، شیما خوش آئین، رضوانه مکی، سارینا یوری، پریسا رکاوندی، فائزه دهقان، راضیه شمس و نیلوفر مظاهری، بازیکنان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان هستند و نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی، لیلی اطمینان به عنوان مربی و لیلا غریبیان به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان