نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!

بلا حدید، خانم سوپرمدل مشهور، مردی جدید در زندگی خود دارد اما این مرد خوش شانس کیست؟!

وقت صبح-بلا حدید رابطه عاشقانه جدید خود را تایید کرده است اما بسیاری نمی‌دانند این مرد خوش شانس کیست.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بلا حدید از اواخر سال گذشته دست در دست مرد جدیدی دیده شده است. خانم سوپر مدل پیش از این با دِ ویکند، خواننده مشهور و مارک کالمن، مدیر هنری موفق در رابطه بود.

مرد جدید زندگی این سوپرمدل آدان بانوئلوس، یک گاوچران است!

بانوئلوس یک سوارکار مکزیکی-آمریکایی است. او در فورت ورث، تگزاس زندگی می‌کند و پسر آسنسیون بانوئلوس، اولین مکزیکی-آمریکایی است که تا کنون به تالار مشاهیر انجمن اسب سواری ملی معرفی شده است.

بانوئلوس فقط یک سوارکار معمولی شما نیست، او در واقع یک ستاره بزرگ در دنیای اسب سواری است. در سال 2017، او به عنوان یکی از جوانترین شرکت کنندگان در تمام دوران، وارد تالار مشاهیر سوارکاران انجمن اسب سواری ملی شد و در سال 2020 قهرمانی آزاد این رشته را به دست آورد.

جدا از موفقیت خود به عنوان یک سوارکار، او اکنون در آموزش و نمایش اسب‌های در این رشته تخصص دارد. او همچنین سوارکاران را آموزش می‌دهد.

نامشخص نیست که این زوج چگونه با یکدیگر آشنا شدند اما می‌دانیم بلا حدید عاشق اسب و یک سوارکار حرفه‌ای است. بلا با ورزش سوارکاری بزرگ شده و اخیراً پس از یک وقفه در دنیای مد و فشن به دلیل بیماری لایم، به سوارکاری رقابتی بازگشت.

این سوپر مدل همچنین به تازگی خانه‌ای در یک محله روستایی در فورت ورث تگزاس خریداری کرد تا به شریک زندگی خود نزدیک‌تر باشد.

بانوئلوس نیز در همان محله خانه دارد و این زوج اغلب روزها را در این دو ملک می‌گذرانند.

منبع: www.harpersbazaar.com


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویدئو/ برگردان هندی دیالوگ ماندگار الناز شاکردوست و نوید محمدزاده از زبان هانیه غلامی!