فیلم ترسناک Eli سه بازیگر خود را انتخاب کرد


فیلم ترسناک Eli سه بازیگر خود را انتخاب کرد

سدی سینک بازیگر سریال Stranger Things و کلی ریلی بازیگر سریال True Detective به جمع بازیگران فیلم ترسناک Eli اضافه شدند. بازیگر تازه وارد سریال «اتفاق‌های عجیب» (Stranger Things)، «سدی سینک» (Sadie Sink) و «کلی ریلی» (Kelly Reilly) که در فصل دوم سریال True Detective نقش‌آفرینی کرده بود، به فیلم ترسناک...

سدی سینک بازیگر سریال Stranger Things و کلی ریلی بازیگر سریال True Detective به جمع بازیگران فیلم ترسناک Eli اضافه شدند.

بازیگر تازه وارد سریال «اتفاق‌های عجیب» (Stranger Things)، «سدی سینک» (Sadie Sink) و «کلی ریلی» (Kelly Reilly) که در فصل دوم سریال True Detective نقش‌آفرینی کرده بود، به فیلم ترسناک «الی» (Eli)، که توسط کمپانی پارامونت پیکچرز تولید شده، اضافه شده‌اند.

«چارلی شوت ول» (Charlie Shotwell) بازیگر فیلم «کاپیتان خارق‌العاده» (Captain Fantastic) نقش الی را در فیلم ترسناک Eli، که با کارگردانی «کیاران فوی» (Ciaran Foy) است، برعهده دارد.

داستان فیلم ترسناک Eli درباره الی، کودک 11 ساله بوده که برای درمان بیماری خود ایمنی‌اش به یک محل پاکسازی شده‌ای فرستاده می‌شود و از آن جایی که اجازه خروج از آن خانه را ندارد، خیلی زود متوجه می‌شود که آن خانه و دکترش شوم‌تر از چیزی هستند که نشان می‌دهند.

سینک نقش دختر بچه‌ای را در فیلم ترسناک Eli بازی می‌کند که در همسایگی این خانه پاکسازی شده ساکن است و کم‌ کم با الی دوست می‌شود و از آن جایی که بسیار کنجکاو است، سعی می‌کند از ماجرای داخل خانه سر در آورد. ریلی نیز نقش مادر دلسوز الی را بازی می‌کند که حاضر است از همه چیز و همه کس به خاطر درمان پسرش بگذرد.

فیلم‌نامه Eli، که توسط «دیوید چرچیلو» (David Chirchirillo) نوشته شده بود، در سال 2015 جزو فیلم‌های لیست سیاه و خونین قرار گرفت، اما بعدا توسط «ایان گلدبرگ» (Ian Goldberg) و «ریچارد ناینگ» (Richard Naing) مورد تجدید نظر قرار گرفت. «تروِر میسی» (Trevor Macy) و «جان زازیرنی» (John Zaozirny) تهیه‌کنندگان و «مت الوارز» (Mat Alvarez) مدیر اجرایی تولید این اثر خواهند بود.

فیلم ترسناک Eli در اواخر ماه ژانویه در آتلانتا شروع به تولید می‌کند و تاریخ پخش آن چهارم ماه ژانویه سال 2019 برابر با 14 دی 1397 اعلام شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم ترسناک Eli سه بازیگر خود را انتخاب کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی