اسطوره ای به نام پورشه 911 | فیلم


این خودرو ، در رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت 0٫2 ثانیه از مدل قبلی خود سریعتر است ؛ عملکرد خیره کننده و خارق العاده ای دارد . حتی در جاده های بد هم راحت است ؛ بهترین گیربکس با کلاچ دوگانه جهان را داراست ؛ سرعتش در پیچ بالاست ؛ هوشمند در جاده های خیس ، برای سرعت گرفتن راحت است و به قدر کافی برای راننده های عادی کارایی دارد .خودروهای توربو هنوز...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

اسطوره ای به نام پورشه 911 | فیلم

پورشه پانامرا اسپرت توریسمو، با قدرت تمام خلا...

اسطوره ای به نام پورشه 911 | فیلم

پورشه 918 اسپایدر چگونه ساخته می شود | فیلم...

اسطوره ای به نام پورشه 911 | فیلم

آشنایی با سیستم ارتباطی جدید پورشه+فیلم...

این خودرو ، در رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۰٫۲ ثانیه از مدل قبلی خود سریعتر است ؛ عملکرد خیره کننده و خارق العاده ای دارد . حتی در جاده های بد هم راحت است ؛ بهترین گیربکس با کلاچ دوگانه جهان را داراست ؛ سرعتش در پیچ بالاست ؛ هوشمند در جاده های خیس ، برای سرعت گرفتن راحت است و به قدر کافی برای راننده های عادی کارایی دارد .خودروهای توربو هنوز هم موتور را خسته می کنند و به اندازه یک واحد یک خوابه خرج دارند .

اسطوره ای به نام پورشه 911 | فیلم

پورشه | تگ

این خودرو با یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژ ، شش سیلندر هواخنک ، با ۲۶۰ اسب بخار (۱۹۴ کیلووات) ، یکی از پرسرعت ترین محصولات جهان بود که می توانست در ۵٫۵ ثانیه ، از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد . بالاترین سرعت این اتومبیل ، ۲۴۶ کیلومتر در ساعت بود .بعد از گذشت ۴۱ سال و با تکامل ۵ نسل ، آخرین مدل پورشه اسپرت ۹۱۱ Turbo نامیده می شود . با این تفاوت که این روزها ، نسخه ای پرسرعت تر از این خودرو وجود دارد که یک “S” به نام خودری مذکور اضافه می کند . محض اطلاع ، این مثالی دیگر از این موضوع است که چطور پورشه توربو دیر به پا افتاد چراکه تقریبا تمام ۹۱۱s های جدید دارای موتور توربوشارژ خواهند بود .

(۹)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : پورشه 911, پورشه 911 توربو, تبلیغ پورشه, خودروی پورشه

9
بازدیدها
0


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوقِ سرد