سوانح جاده‌ای در شهرستان ساوه 15 مصدوم برجای گذاشت


سوانح جاده‌ای در شهرستان ساوه 15 مصدوم برجای گذاشت

ساوه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع شش سانحه جاده ای در محورهای شهرستان ساوه طی روز گذشته، 15مصدوم برجای ماند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این سوانح رانندگی روز گذشته در محورهای ساوه رخ داد که در نخستین حادثه، به دنبال برخورد یک سمند و نیسان در اتوبان ساوه- همدان، چهار مصدوم برجای ماند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: در سانحه دوم که بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در اتوبان ساوه-همدان کیلومتر ۳۰ رخ داد نیز یک نفر مصدوم شد.

عزیزی بیان کرد: حادثه سوم به علت برخورد یک کامیون و پراید در اتوبان سلفچگان به وقوع پیوست که سه مصدوم بر جای گذاشت و همچنین برخورد تریلی و خاور در جاده قدیم سلفچگان موجب مصدومیت یک نفر شد.

وی عنوان کرد: در پنجمین سانحه روز مذکور، به دنبال واژگونی پژو ۴۰۵ در اتوبان ساوه - همدان کیلومتر ۸۰، چهار نفر مصدوم شدند و همچنین در جاده قدیم تهران-ساوه بر اثر واژگونی پژو ۲۰۶، دو مصدوم بر جای ماند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: در تمامی حوادث ذکرشده نیروهای امدادی نزدیکترین پایگاه اورژانس بلافاصله پس از اطلاع، در محل سانحه حاضر شده و مصدومان را پس از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!