بازگشت غیرمنتظره به پرسپولیس


بازگشت غیرمنتظره به پرسپولیس

هافبک سابق سرخ ها به‌دنبال این است تا با استفاده از برخی قوانین چند ماه از خدمتش کم کند و به احتمال خیلی زیاد هم موفق خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنانش برای سازمان لیگ ارسال کرده نام میلاد سرلک را هم به آن اضافه کرده است. این در شرایطی است که سرلک فصل آینده را هم باید در ملوان سپری کند تا دوران خدمت سربازی‌اش به اتمام برسد. اینکه با این وضعیت چرا باشگاه پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او شده است، دلیل دارد. در این ارتباط با خبر شدیم که سرلک به‌دنبال این است تا با استفاده از برخی قوانین چند ماه از خدمتش کم کند و به احتمال خیلی زیاد هم موفق خواهد شد. او با کسر چند ماه خدمت می‌تواند مجدد به جمع سرخپوشان برگردد.

او این موضوع را به اطلاع باشگاه پرسپولیس هم رسانده و در همین راستا این باشگاه برای تمدید قرارداد او اقدام کرده است. ناگفته نماند که سرلک از بازیکنان مورد علاقه اوسمار است و او درصورت ادامه کار با پرسپولیس از بازگشت شماره 10 سابق تیمش استقبال خواهد کرد. اگر سرلک تابستان موفق به بازگشت به پرسپولیس شود آن وقت یکی از هافبک‌های این تیم جدا خواهد شد. ناگفته نماند که سرلک نیم‌فصل چندان خوبی را هم در ملوان سپری نکرده و در مواقعی مصدوم و نیمکت‌نشین بوده است.

بازگشت غیرمنتظره به پرسپولیس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیست خریدهای پرسپولیس فاش شد