منبع سیاسی صهیونیست: تل آویو راهبرد مشخصی ندارد


منبع سیاسی صهیونیست: تل آویو راهبرد مشخصی ندارد

یک منبع سیاسی صهیونیست از نبود راهبرد مشخص نزد مقامات رژیم صهیونیستی برای مدیریت جنگ در نوار غزه خبر داد.

منبع سیاسی صهیونیست: تل آویو راهبرد مشخصی ندارد

به گزارش راهبرد معاصر، رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از یک منبع سیاسی صهیونیست که نامش را فاش نکرد تاکید کرد که این رژیم راهبرد مشخصی برای مدیریت جنگ علیه نوار غزه ندارد.

در این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در مذاکرات در خصوص آینده نوار غزه و جنگ در این باریکه موفقیتی کسب کند.

امروز یک هیأت از سوی جنبش حماس در پاسخ به درخواست طرف مصری برای بررسی تحولات آتش بس در غزه به قاهره سفر می‌کند. ولیام برنز مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نیز در پایتخت مصر به سر می‌برد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص پیشتر در گزارشی نوشت: شش ماه از آغاز جنگ علیه نوار غزه می‌گذرد و از تاریخ هفت اکتبر تاکنون اوضاع در اسرائیل در حال بدتر شدن است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: باید جنگ را تمام کنیم و اسرای خود را که نزد حماس هستند بازگردانیم. روزنامه هاآرتص تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل باید برکنار شود.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی تاکید کردند: بعد از گذشت نیمی از سال و تداوم حمله به غزه اهداف از پیش اعلام شده محقق نشده است. طی این شش ماه هنوز نه اسیری به خانه‌اش برگشته و نه حماس شکست خورده است./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فواره در فرود