دستگیری جاعل مهر‌های دولتی


دستگیری جاعل مهر‌های دولتی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جاعل حرفه‌ای مهر‌های دولتی خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در این باره اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی مبنی بر جعل مهرهای دولتی در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، یک مرد جوان با جعل مهرهای دولتی مهم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه اهمیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار در رابطه با جعل است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهم را در استان "بوشهر" شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد از افراد دیگری با جعل مهر دولتی کلاهبرداری کند.

ولی پور گودرزی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه اسناد و ادوات جعل نیز از مخفیگاه موردنظر کشف شد.

ولی پور گودرزی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و جعل مهرهای دولتی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو