توقف خودروهای حادثه‌ساز تا پایان نوروز/ اوج ترافیک نوروزی بعد از افطار است


توقف خودروهای حادثه‌ساز  تا پایان نوروز/ اوج ترافیک نوروزی بعد از افطار است

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند، گفت: امسال هم این طرح از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و اجرای آن تا ۱۴ فروردین...

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند، گفت:

امسال هم این طرح از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و اجرای آن تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۲۰ گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند.

زارع با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: همین امر موجب شده عمده بار سفر به ساعات بعد از افطار موکول شود که با توجه به تاریکی هوا و عدم آشنایی بسیاری مسافران با جاده‌ها، ممکن است خطرساز شود.

وی از تمام رانندگان خواست تا از رانندگی در طول شب خودداری کرده و حتی المقدور در روشنایی روز تردد کرده و برای اینکه برای روزه داری هم مانع ایجاد نشود، بعد از اذان ظهر تردد کنند.

زارع گفت: رانندگی در روز بویژه برای مسافران که به محورهای استان آشنا نیستند، بیش از همه توصیه می‌شود.

زارع یکی از عوامل اصلی تصادف در ایام نوروز را خستگی و خواب آلودگی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا با همکاری و هماهنگی استانداری ایستگاه‌‎های خدمات رفاهی در طول مسیر مسافران در استان در نظر گرفته شده و توصیه می شود رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی حتما در این ایستگاه‌ها یا هر محل دیگری توقف کرده و قدری استراحت کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شلوغی محورها بویژه در ساعات بعدازظهر و بعد از افطار گفت: هر خودرویی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شود، ضمن اعمال جریمه، تا پایان تعطیلات توقیف می شود.

وی با بیان اینکه پلیس هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان ندارد، گفت: در این ایام با توجه به شلوغی محورها، هر تخلف کوچکی می تواند حادثه ساز شود، بنابراین برخورد پلیس با متخلفان در این ایام سخت گیرانه‌تر خواهد بود.


توقف خودروهای حادثه‌ساز  تا پایان نوروز/ اوج ترافیک نوروزی بعد از افطار است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برنامه‌های گروه موزه‌های دفینه در هفته میراث فرهنگی اعلام شد