سردار رادان: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند


سردار رادان: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی حضور مردم در انتخابات را برای دشمنان مایوس کننده دانست و گفت: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند.

سردار رادان: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند

به گزارش راهبرد معاصر، سردار احمدرضا رادان صبح امروز دوشنبه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد افزود: امروز گروهی از جوانان غیور لباس خدمتگزاری را بر تن کردند تا پلیسی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و با قدرت و صلابت در مقابل قانون گریزان و هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه بایستند.

وی اظهارداشت: فرزندان انتظامی با برخورد کریمانه پاسخگو نیاز‌ها و دغدغه‌های مردم در حوزه‌های انتظامی و امنیتی خواهند بود، البته امنیتی که توام با آسایش و آرامش باشد و خدمتگزاری واقعی برای مردم باشند.

فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: از طرفی استکبار و ایادی داخلی و خارجی به دنبال این هستند تا امنیت را که یکی از مزیت‌های راهبردی کشور و انقلاب اسلامی است هدف قرار داده تا کارآمدی نظام را مخدوش کنند.

به گفته سردار رادان، دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن، نیمه شعبان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشانه‌های اخیر بود که دشمن برای ایجاد ناامنی و مایوس نمودن مردم هرکاری کرد، اما مردم فهیم کشور با حضور گسترده خود نقشه دشمن را نقش بر آب نموده و سربازان ولایت در انتظامی جمهوری اسلامی ایران با غیرت مجاهدانه در صحنه حضور یافته و امنیتی مطلوب را برقرار کردند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال وزیر خارجه مصر از تبادل هیات‌های دینی تهران و قاهره