نصب موشک بر روی شناور‌های هشت متری سپاه


نصب موشک بر روی شناور‌های هشت متری سپاه

«ما روز به روز و سال به سال قدم‌های بلندتری برمی‌داریم، از شناورهای هشت متری که روی آن موشک ۳۰ کیلومتری نصب شده تا شناور شهید مهدوی که موشک بالستیک را از روی آن شلیک کردیم.»

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما روز به روز و سال به سال قدم‌های بلندتری برمی‌داریم، از شناور‌های هشت متری که روی آن موشک ۳۰ کیلومتری نصب شده تا شناور شهید مهدوی که موشک بالستیک را از روی آن شلیک کردیم.

به گزارش فارس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در همایش ملی شناور‌های تندرو که با حضور فرمانده کل سپاه در دانشگاه خلیج فارس آغاز شد، اظهار داشت: دانش ساخت شناور‌های تندرو بر را باید در کشور ایجاد کنیم و دانش‌بنیان‌ها در این عرصه کار‌های بزرگی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تاب آوری، دریامانی و دریانوردی شناور‌ها افزود: در زمینه دریانوردی جنس بدنه‌ها از فایبرگلاس به کربن تغییر کرده که بسیار محکم، قوی و سبک است تا بتواند سرعت و باربری شناور‌ها را تحمل کند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه طراحی و ساخت این شناور‌ها در نیروی دریایی سپاه انجام شده، گفت: برای ما این یک افتخار است که طراحی شناور‌های تندروی آلومینیومی را جوانان زیر ۳۵ سال انجام داده‌اند. یک فروند شناور در نیروی دریایی سپاه، یک فروند در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و یک فروند در یک شرکت دانش‌بنیان ساخته شده است.

وی عنوان کرد: ما روز به روز و سال به سال قدم‌های بلندتری برمی‌داریم، از شناور‌های هشت متری که روی آن موشک ۳۰ کیلومتری نصب شده تا شناور شهید مهدوی که موشک بالستیک را از روی آن شلیک کردیم.

سردار تنگسیری تصریح کرد: شناور‌ها با نام شهدا نامگذاری شده‌اند و اعتقاد ما این است که شهدا مددیار ما هستند، مشت گره کرده شهدا در این زمان بیش از زمان حیاتشان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...