بازداشت یک رمال در غرب تهران


بازداشت یک رمال در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک رمال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک رمال و فالگیر از آنان در شهرستان رباط کریم، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۶ وهن آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در رباط کریم مورد شناسائی قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ در تحقیقات بیشتر ماموران پلیس مشخص شد فرد رمال از ساده لوحی و خرافه گرایی برخی شهروندان سوء‌استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از آنان طریق فالگیری و رمالی کرده است. این فرد با هماهنگی قضائی در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

زنگنه با بیان اینکه متهم هنگام دستگیری در حال انجام دعانویسی و رمالی بود، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و معترف شد که با سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان و دادن وعده‌های دروغین به آنها مبالغ زیادی پول از آنان دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات رمالی، فالگیری و وجه نقد به صورت ریال و یورو از متهم کشف شد، گفت: این مدارک نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای متهم و همچنین خود متهم به دادسرا تحویل داده شد.

وی درپایان به مردم توصیه کرد:‌ افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند لذا شهروندان باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام رمالان و کلاهبرداران گرفتار نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید