زین الدین زیدان دوباره سرمربی کهکشانی های رئال مادرید می شود؟


زین الدین زیدان دوباره سرمربی کهکشانی های رئال مادرید می شود؟

زیدان آماده بازگشت به رئال مادرید است.

به نقل از نشریه موندودپورتیوو، زین الدین زیدان قصد دارد در فصل آینده و در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، بار دیگر مربیگری را از سر بگیرد، این نشریه عنوان کرده زیدان شایعات بازگشت به رئال مادرید را رد نکرده و در صورتی که کارلو آنچلوتی قرارداد خود را با لوس بلانکوس تمدید نکند، او از بازگشت دوباره به این تیم خوشحال خواهد شد.

تعداد زیادی پیشنهاد بر روی میز

گفته شده زیدان پس از ۳ سال دوری از سرمربیگری، دوست دارد دوباره به این حرفه بازگردد. در سال 2022 و پس از جدایی مائوریتسیو پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن، زیدان تا آستانه امضای قرارداد با این تیم پیش رفت اما در نهایت قرارداد به امضا نرسید‌ همچنین او آماده بود در صورت جدایی دیدیه دشان از تیم ملی فرانسه، جایگزین او شود اما دشان تصمیم گرفت به کار خود ادامه دهد. او پیشنهاد مربیگری از تیم مارسی را هم دریافت کرده بود و چند پیشنهاد دیگر مربیگری در تیم‌های مختلف هم برای زیدان ارائه شد. در نهایت در آن زمان او به این پیشنهادها جواب منفی داد اما اکنون همه چیز می‌تواند دستخوش تغییر شود.

زین الدین زیدان دوباره سرمربی کهکشانی های رئال مادرید می شود؟

مربیگری در یک تیم بزرگ

در صورتی که زیدان قصد داشته باشد از فصل آینده به عرصه مربیگری بازگردد، می‌تواند هدایت یک تیم بزرگ اروپایی را بر عهده بگیرد. او همراه رئال مادرید توانست به موفقیت‌های بی نظیری دست پیدا کند. کسب 11 عنوان قهرمانی از جمله ۳ قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، او را به یکی از برترین سرمربیان تاریخ باشگاه تبدیل کرده است. با این وجود همه چیز به تصمیم آنچلوتی، رئال مادرید، تیم ملی برزیل و البته خود زیدان بستگی دارد و هیچ چیز به قطع روشن نیست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !