مکلارن: نوریس حق داشت که تصمیم تیم را به چالش بکشد


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مکلارن، آندرا استلا توضیح داد که چرا مکلارن در دورهای پایانی دستور داد که رانندگان با یکدیگر نبرد نکنند و چرا اینکه حق با لندو نوریس بود تا این موضوع را به چالش بکشد. در دورهای پایانی، رانندگان مکلارن کمتر از دو...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مکلارن، آندرا استلا توضیح داد که چرا مکلارن در دورهای پایانی دستور داد که رانندگان با یکدیگر نبرد نکنند و چرا اینکه حق با لندو نوریس بود تا این موضوع را به چالش بکشد.

در دورهای پایانی، رانندگان مکلارن کمتر از دو ثانیه با یکدیگر اختلاف داشتند که دستور تیمی داده شد تا لندو با اسکار وارد رقابت نشود، استلا در مورد این دستور تیمی بیان کرد:

رانندگان این آخر هفته واقعا به یکدیگر نزدیک بودند، در حد چند دهم ثانیه با هم اختلاف داشتند. یک نتیجه فوق العاده برای مکلارن کسب شد. لندو از رده دهم به سکو رسید و نباید فراموش کنیم که ما در فصل 2021، لندو را در رده چهارم داشتیم و چند دور به پایان مسابقه تایر پنچر شد و کار را در رده نهم تمام کردیم. بنابراین، لازم نیست که چنین ریسک هایی گرفته شود.

شما نمی خواهید که رانندگانتان را مشتاق کنید تا فشار بیاورند و (مخصوصا) وقتیکه جریمه محدوده رعایت قانونی پیست وجود دارد. به محض اینکه به آنها بگویید که فشار بیاورید، آنها از جداول استفاده می کنند تا سریعتر بروند. ما صرفا پیشنهاد کردیم که از این جداول دور بمانید و حداکثر امتیاز را به خانه بیاورید و هر دو راننده این موضوع را به خوبی متوجه شدند.

لندو هم پس از پایان کار بسیار خوشحال بود و از تیم به خوبی تعریف می کرد. بنابراین نقطه قوت ماست که رانندگانمان چنین موقعیت هایی را به شکلی سازنده مدیریت می کنند.

استلا در مورد اینکه لندو تصمیم او را به چالش کشید نیز گفت:

ابتدا باید گفت که این بخشی از پروتکل ارتباطی ما است. وقتی که ما به راننده خود دستوراتی را می دهیم، به آن ها می گوییم که ما را به چالش بکشید و سوال مطرح کنید زیرا می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که دیدگاه آن ها را درک کرده ایم.

ما را به چالش بکشید تا بفهمیم دقیقا چطور فکر می کنیم سپس شرایط را دوباره بررسی و به تو باز می گردیم و وقتی که به تو برگشتیم (برای پاسخ)، باید به (پاسخ) احترام بگذارید.

این دقیقا چیزی بود که رخ داد. این دلیلی است که شما چنین چیزی را مشاهده کردید، ما از راننده خود انتظار داریم که ما را به چالش بکشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر