افزایش ترافیک با لغو طرح شناورسازی ساعات ادارات


افزایش ترافیک با لغو طرح شناورسازی ساعات ادارات

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد افزایش ترافیک پس از برداشته شدن طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به وضعیت ترافیکی روز شنبه بیست و دوم شهریور ماه ۱۴۰۲ تهران بزرگ گفت: ترافیک محدوده بزرگراه‌های نواب که در زمان اجرای طرح شناور سازی شاهد ترافیکی خلوت و تا پل امام خمینی (ره) بود هم اکنون و با برداشته شدن طرح شناور سازی الان تا پل نهم دی است.

وی افزود: تجربه نشان داده است که با شروع مهر ماه و آغاز سال تحصیلی همه ساله به ترافیک شهر افزوده می‌شود ولی الان باید چند روز از مهرماه بگذرد تا ببینیم وضعیت ترافیک امسال بعد از برداشته شدن طرح شناور سازی ساعات ادارات به چه صورت خواهد شد.

سرهنگ مؤمنی درباره راهکارهای تأثیرگذار در کاهش ترافیک مهرماه گفت: گسترش حمل و نقل عمومی یک اقدام زیرساختی و دراز مدت و اثرگذار است.

وی بیان داشت: ۲۰ درصد سفرهای شهر تهران، سفرهای آموزشی است و ساماندهی سرویس مدارس و مدیریت زمان فعالیت مراکز آموزشی نیز بسیار اثر بخش خواهد بود و این میزان سفر آموزشی را قطعاً باید در مهر ماه بخاطر شروع مدارس به ترافیک شهر تهران اضافه کنیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: شناور سازی ساعات کاری ادارات نیز در فصل تابستان جواب داد و ملاحظه کردید که وقتی ساعات کاری ساعت ۶ شد، از ساعت ۰۵:۴۰ صبح ترافیک کمی را شاهد بودیم ولی بعد از آن ترافیک پخش شد و شاهد ترافیک بسیار خلوتی بودیم و این طرح شناور سازی بسیار جوابگو بوده و اگر اجرایی شود در کاهش ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان