برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی به کجا می‌توان مراجعه کرد؟


برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

این روزها خرید اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است اما در کنار توسعه این فروشگاه‌ها مشکلاتی نیز دارند که در صورت آزار خریداران می‌توان از آنها شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها خرید اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است و فروشگاه‌های آنلاین نیز توسعه یافته‌اند اما در کنار مزایای بسیاری که این فروشگاه‌ها دارند و با وجود آنکه منجر به خرید آسان شده‌اند اما مشکلاتی نیز دارند که برای هرکدام از آنها در صورتی که منجر به آزار خریداران شود می‌توان شکایت کرد.

در خصوص این معایب می‌توان گفت مشکلاتی مانند دیر رسیدن کالای موردنظر، مغایرت کالای انتخابی با کالای ارسالی یا تبلیغ خلاف واقع، آسیب دیدن بسته مورد نظر در حین عملیات حمل و نقل و ارسال و بسیاری مشکل دیگر ازجمله مواردی هستند که در صورت وقوع آنها می‌توان از فروشنده و فروشگاه آنلاین وی شکایت کرد.

اما سوالی که ممکن است پیش آید این است که در صورت بروز این اتفاقات چگونه می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی شکایت کرد؟ در پاسخ به این سوال باید حتماً توجه داشت که فروشگاه‌های اینترنتی باید حتماً مجاز باشند.

یکی از راه‌ها شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و راه دیگر شکایت نیز از طریق سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت
است.

اما علاوه بر راه‌های گفته شده دو راه دیگر نیز برای شکایت وجود دارد که یکی از آنها دیگر شکایت از طریق سامانه این ماد است و راه دیگر که اکثر شهروندان با آن اشنا هستند شکایت از طریق پلیس فتا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم