اعزام تیم های تکواندو آقایان و بانوان به چنگدو


اعزام تیم های تکواندو آقایان و بانوان به چنگدو

تیم ملی تکواندو دانشجویان جهت حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، شامگاه چهارشنبه ایران را به مقصد چین ترک می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو کشورمان جهت شرکت در این رویداد با ۱۶ تکواندوکار در دو بخش بانوان و آقایان، شامگاه امشب چهارم مرداد ماه تهران را به مقصد چنگدو ترک می‌کند.

مهدی حاج موسایی، علیرضا حسین پور، عرفان بزرگی، محمدصادق دهقانی، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، آرین سلیمی، علیرضا نادعلیان در ترکیب تیم مردان، سعیده نصیری، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، نرگس میرنوراللهی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و آناهیتا توکلی ترکیب تیم ملی بانوان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم ملی بانوان در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی به عنوان مربی وی را یاری می‌کند؛ در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و رضا ایمان زاده دستیار وی خواهد بود.

شایان ذکر است تیم ملی پومسه دانشجویان نیز سه شنبه شب برای حضور در این مسابقات راهی چین شد. یاسمن لیموچی، ریحانه عمرانی مقدم و مبینا شریفی ماهر با هدایت بهاره قادریان در گروه بانوان، سید علی موسی نیا، مرتضی زنده دل و رضا جلالی فر با مربیگری سید حسین موسی نیا در گروه مردان ترکیب تیم ملی پومسه را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

اعزام تیم های تکواندو آقایان و بانوان به چنگدو

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در رشته تکواندو هفتم الی سیزدهم مرداد ماه به میزبانی چین در شهر «چنگدو» چین برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو