رئیس فدراسیون جودو رفع تعلیق شد/ میراسماعیلی در آستانه بازگشت


رئیس فدراسیون جودو رفع تعلیق شد/ میراسماعیلی در آستانه بازگشت

آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حواشی که برای رئیس فدراسیون جودو ایجاد شد، وزارت ورزش تصمیم به تغییر موقت در رأس این فدراسیون گرفت و نصرالله پریچهره با حکم حمید سجادی به عنوان سرپرست فدراسیون جودو از روز ۱۶ خردادم کار خود را آغاز کرد.

پس از این اتفاق حمید سجادی در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرده بود که این جابجایی موقت است و در صورت رفع مشکل، میراسماعیلی به سمت خود بازمی گردد.

حواشی ایجاد شده نیز از اختلاف بین میراسماعیلی و خزانه دار اخراجی فدراسیون جودو آغاز شد و کار به مراجع قضائی کشیده شد. در نهایت رئیس فدراسیون جودو ۲۸ خرداد در دادگاه تجدید نظر حاضر شد و با ارائه مدارک و مستندات لازم، از اتهام وارده رفع تعلیق شد.

براساس دستور مقام فضایی و ارسال آن به وزارت ورزش تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت لغو و ادامه حضور او در فدراسیون جودو وجاهت قانونی دارد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ تشکیل و میراسماعیلی با ۵۴ رأی از ۵۵ عضو حاضر به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی