بارش‌های بهاری سوم اردیبهشت مناطقی از اصفهان را فرا می‌گیرد


بارش‌های بهاری سوم اردیبهشت مناطقی از اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایدار بودن وضعیت جوی استان اصفهان طی امروز، اظهار داشت: احتمال افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید بویژه در نواحی جنوب و غرب استان و وقوع گردوخاک در نیمه شرقی اصفهان به علت گذر ریز موج‌ها در ساعات پیش رو دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از فردا شنبه با نزدیک شدن موجی ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های بهاری پراکنده پیش بینی می‌شود که این ناپایداری‌ها در نواحی شرقی استان بصورت باد و گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب غرب و مرکز استان بارش‌های پراکنده را انتظار داریم که در مناطقی مانند کاشان و نائین در شرق اصفهان بارش‌ها بصورت رگباری پیش‌بینی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: خور و بیابانک با دمای ۳۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر