ادامه اما و اگر‌ها در برگزاری لیگ جهانی کشتی


ادامه اما و اگر‌ها در برگزاری لیگ جهانی کشتی

برگزاری جام باشگاه‌ های کشتی جهان در سال جاری همچنان با اما و اگر‌هایی روبروست و در اینباره باید منتظر تصمیم نهایی متولیان فدراسیون کشتی بود.

پس از بسته شدن پرونده رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سالجاری اعلام شد سه تیم برتر هر کدام از این مسابقات مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان (لیگ جهانی) را کسب کردند و به زودی باید در کنار تیم‌های خارجی در این رویداد بین المللی به میدان بروند.

این در حالی بود که بحث همکاری حامیان مالی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان از ابتدا با اما و اگر روبرو شد و هر از گاهی خبر‌هایی مبنی بر انصراف برخی تیم‌ها از حمایت مالی و حضور در این مسابقات منتشر می‌شد.

طبق تازه‌ترین اظهارات محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گویا تمام تلاش فدراسیون برگزاری این مسابقات است و قرار شده اوایل هفته آینده در رابطه با همین موضوع جلسه‌ای با حامیان مالی برگزار شود.

امامی با بیان اینکه فدراسیون در تلاش است تا رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را در دو رشته آزاد و فرنگی تا پایان سال برگزار کند، عنوان کرد: حتی با وجود نوسانات قیمت ارز برای این مسابقات جایزه دلاری در نظر گرفته شده است. قرار است در جلسه با حامیان مالی این مسابقات، در مورد زمان و مکان رقابت‌ها و جوایز صحبت کنیم و پس از تائید نهایی، فدراسیون جزئیات این رقابت‌ها را به صورت رسمی اعلام کند.

پیش از این اعلام شده بود در صورت مهیا شدن شرایط، کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ بهمن و مسابقات کشتی فرنگی نیز روز‌های ۴ تا ۵ اسفندماه برگزار شود اما با وضعیت موجود گویا همه چیز بستگی به میزان حمایت حامیان مالی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب