برنامه‌سازی برای روز پدر و مادر راحت است


برنامه‌سازی برای روز پدر و مادر راحت است

سلحشور گفت: همیشه می‌توان زاویه دیدی برای برنامه‌های مناسبتی پیدا کرد که تکراری نباشد. روز مادر و روز پدر راحت‌ترین بخش‌های برنامه‌سازی است.

الهه سلحشور، تهیه‌کننده برنامه «چشم و چراغ» رادیو جوان درباره این برنامه مناسبتی که برای روز مادر پخش می‌شود، گفت: در ویژه برنامه «چشم و چراغ» درباره زیباترین تجربه حس مادری از نظر مردم صحبت می‌کنیم.

سلحشور در پاسخ به ایده این برنامه توضیح داد: زاویه‌های مختلفی که در روز مادر پرداخته شده، بررسی کردیم و گفتیم برنامه را از سمتی شروع کنیم که خیلی درباره صحبت نشده است. در گفتگو هم به ایده برنامه رسیدیم.

تهیه‌کننده برنامه «چشم و چراغ» در پاسخ به این سوال که آیا پیش بردن برنامه‌های مناسبتی از جهت اینکه شبیه سال‌های گذشته نباشد و با شبکه‌های رادیویی همسان نباشد، کار را سخت نمی‌کند، افزود: نه، همیشه می‌توان زاویه دیدی را پیدا کرد که تکراری نباشد یا پرداخت جدیدی داشته باشد. فکر می‌کنم روز مادر و روز پدر راحت‌ترین بخش‌هایی است که می‌توان برنامه ساخت.

وی درباره بخش‌های دیگر برنامه گفت: بخش گزارش را داریم که آقای گراوند به عهده دارند. بخش مادر و پسری هم داریم که یکی آیتم‌سازانمان که مادر است، برای فرزندش می‌سازد. ویژه برنامه «چشم و چراغ» پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۶ تا ۱۷ با گویندگی صاحبه عظیمی روانه آنتن شبکه جوان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی