10 سالگی پارسی‌طب


10 سالگی پارسی‌طب

با افتخار و فروتنی اعلام می‌داریم که امروز مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۹، شرکت پارسی‌طب به صورت رسمی ده سال است که در حال خدمت رسانی به هم میهنانمان می‌باشد. پارسی‌طب در این سال‌ها با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو شدیم؛ ولی هیچ‌گاه ناامید...

با افتخار و فروتنی اعلام می‌داریم که امروز مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۹، شرکت پارسی‌طب به صورت رسمی ده سال است که در حال خدمت رسانی به هم میهنانمان می‌باشد.

پارسی‌طب

در این سال‌ها با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو شدیم؛ ولی هیچ‌گاه ناامید نشدیم و همیشه پیام‌های افرادی که به واسطه استفاده از محصولات پارسی‌طب درمان شده‌بودند، انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌مان بود.

10 سالگی پارسی‌طب

در این ۱۰ سال، ۷ محصول تایید شده از وزارت بهداشت، ۳ ثبت اختراع، چندین وب‌سایت و اپلیکیشن، تولید و عرضه بیش از ۳میلیون محصول جهت درمان، بیش از ۱۰هزار مورد درمان موفق و همکاری با صدها پزشک و داروخانه را در کارنامه خود ثبت کردیم و معتقدیم که هنوز هم در ابتدای کار هستیم.

قدردانی

10 سالگی پارسی‌طب

در این سال ها افراد زیادی در کنار ما بودند و ما را برای رسیدن به جایگاه فعلی خود یاری نمودند و هم‌اکنون نیز دوازده همکار عزیز و فعال در شرکت پارسی طب در حال فعالیت هستند. بدین وسیله از تک تک افرادی که در گذشته، در حال‌حاضر و حتی افرادی که در آینده برای این شرکت زحمت کشیده و خواهند کشید تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امید‌است، از این پس با استعانت از خدا و حمایت دوستان و فعالیت همکاران با سرعت، قدرت و کیفیت بیشتری بتوانیم به فعالیت های خود ادامه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک