رعایت استاندارد در تولید کالا به سلامت افراد در جامعه کمک می‌کند


رعایت استاندارد در تولید کالا به سلامت افراد در جامعه کمک می‌کند

قزوین – امام جمعه قزوین با بیان اینکه رعایت استاندارد در تولید کالا به سلامت افراد کمک می‌کند، عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا کالاهای تولید شده در جامعه با بالاترین کیفیت راهی بازار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: از نظر مالک‌بن‌انس کسی از نظر فضیلت، دانش، علم، عبادت، تقوا و پاکدامنی کسی مانند امام جعفر صادق (ع) به خود ندیده است.

وی با بیان اینکه در آستانه روز اخلاق و مهرورزی هستیم افزود: همه مؤمنان باید در هنگام گرفتاری‌های مختلف از جمله گرفتاری‌های مالی در کنار یکدیگر باشند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مساجد و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند نقش مهمی در کمک مؤمنین به یکدیگر در هنگام گرفتاری‌ها داشته باشند.

وی مؤمنان حتی در هنگام اشتباه دیگران را خوار و ذلیل نمی‌کنند، تاکید کرد: انسانی که تلاش می‌کند با اشتباه تراشی دیگران را خوار و ذلیل کند در آخرت نمی‌تواند جوابگوی این عمل زشت خود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز استاندارد، بیان کرد: تولید کالای استاندارد مخصوصاً در حوزه مواد غذایی بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رعایت استاندارد در تولید کالا به سلامت افراد در جامعه کمک می‌کند، عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا کالاهای تولید شده در جامعه با بالاترین کیفیت راهی بازار شود و در این صورت به شکوفایی دست پیدا خواهیم کرد.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی نابینایان این قشر از جامعه را استعدادهای معنوی دانسته و گفت: این افراد با توانمندی خاص و ویژه ای که دارند از خیلی از افراد دیگر جامعه توانمندتر و جلوتر هستند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز المپیک اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان این کشور نقش بسیار مهمی در تزریق معنویت به لایه‌های مختلف جامعه را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: پایبندی ورزشکاران و مدیران ورزشی به مسائل دینی و حضور جهادی چهره‌ها در میادین، تأثیر معنوی زیادی بر افراد مستعد دارد.

امام جمعه قزوین در پایان یادآور شد: هرچند تعدادی اندکی ورزشکار گماشته دشمن در کشور داریم اما اکثریت جامعه ورزشی ما قهرمانانی جوانمرد و فهیم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل