صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است


صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: در برهه کنونی وظیفه همه ما حفظ و صیانت از انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پنج شنبه شب در آئین «تجمع مردمی امت رسول الله» و جشن هفته وحدت با تبریک این هفته و تقدیر از دست اندر کاران برگزاری برنامه با گرامیداشت هفته فراجا و یاد شهدای بخصوص شهدای امنیت گفت: شهدای به بویژه شهدای امنیت در این ایام در دفاع از امنیت مملکت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند. و امروز صلابت، اقتدار و امنیت ما مدیون و مرهون شهدا است و باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

امام جمعه گناوه یادآور شد: دشمنان و معاندان ملت ایران اسلامی با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در پی ضربه زدن به امنیت کشور هستند و با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال ناامیدی و مأیوس کردن مردم از انقلاب و نظام و ولایت است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دلسوز ملت و کشور ایران نیستند اضافه کرد: شعاری که امروز متأسفانه دستاویزی برای معاندین شده است و آزادی از ارکان و شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی بوده و است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر اغتشاشگران با آمدن کف خیابان به مقدسات و ارزش‌های انقلاب و مردم تحت عنوان اینکه اعتراض دارند جسارت کردند، گفت: باید بین دو موضوع اغتشاش و اعتراض فرق گذاشت، نقد و انتقاد سازنده باعث پویایی یک نظام و مملکت می‌شود اما امروز با نگاهی به تبلیغات دشمن می‌بینیم که درصدد ضربه به نظام هستند.

وی گفت: برای نمونه یک مورد آن تبلیغات در بوق‌های تبلیغاتی و شبکه‌های فارسی زبان معاند در هفته‌های اخیر پیرامون اینکه رهبری در قید حیات نیستند تبلیغات سو و مسموم به راه انداختند و وقتی رهبری وارد دانشکده افسری می‌شود باز هم از راه دیگری به تبلیغات سو ادامه دادند که این بدل رهبری است و با این تبلیغات مسموم و سو خود ذهن‌های بسیاری را مسموم کردند.

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

امام جمعه گناوه گفت: دشمن امروز تمام مقدسات و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف و هجمه خود قرار داده است و اینکه رهبر معظم انقلاب همواره و بارها بر تهاجم، ناتو و شبیخون فرهنگی تاکید فرمودند به دلیل این بوده است که عمق توطئه‌ها و کینه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و لذا همه باید هوشیار و مراقب باشیم و تحت تأثیر این شبکه‌های معاند قرار نگیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در برابر انواع توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است و هشت سال جنگ نابرابر را بر علیه نظام اسلامی تحمیل کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای دفاع از انقلاب و نظام و دفاع از ناموس داده‌ایم و بیش از هزار نفر شهدای مدافع حرم تقدیم اهل بیت شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی وظیفه همه ما حفظ و صیانت از انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

امام جمعه گناوه با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) بیان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) الگوی زندگی فردی و اجتماعی برای همه است و باید در زندگی به آن حضرت و خاندان پاکش تاسی کنیم.

وی با تقدیر از حضور بانوان در این تجمع گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند و همین بانوان در دامان پاک خود شهدا را تربیت و تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز نیز این نسل جوان ما در تمام صحنه‌های انقلاب با بصیرت کامل حضور می‌یابد و با حضور خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

«تجمع مردمی امت رسول الله» و جشن هفته وحدت همزمان با شب میلاد با سعادت خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و انقلاب و برائت از فتنه گران در یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

در این مراسم اجرای سرود، دکلمه، مداحی، نورافشانی از دیگر بخش‌های مهم بود و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای «لبیک یا خامنه ای» «مرگ بر فتنه گر»، «الله اکبر» اقدامات اغتشاشگران را محکوم و بر دفاع از ازرش‌های اسلامی و انقلابی تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد